جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دستگاه قضایی و امنیتی می‌خواهیم که برای قداست جایگاه رییس‌جمهور و ریاست جمهوری هرچه سریع‌تر به سراغ پرونده آقای فریدون برود…

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دستگاه قضایی و امنیتی می‌خواهیم که برای قداست جایگاه رییس‌جمهور و ریاست جمهوری هرچه سریع‌تر به سراغ پرونده آقای فریدون برود.

به گزارش انارما ، محمدجواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملت، اظهار داشت: دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملت را به قوه قضاییه و همچنین به  اطلاعات سپاه تبریک عرض می‌کنم.

 

وی ادامه داد: دو نفر دیگر نیز در هیئت مدیره بانک ملت به عنوان معاون اعتبارات معاون حقوقی یا بین المللی نیز در این ماجرا بوده که هر سه نفر سرخه ای هستند.

 

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه هزار میلیارد تومان در  بانک ملت گم شده است، تصریح کرد: یک و نیم میلیارد درهم (پول ارزی) به دوبی رفته است که این کارها با هدایت حسین فریدون انجام شده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: از دستگاه قضایی و امنیتی می‌خواهیم که برای قداست جایگاه رییس جمهور و ریاست جمهوری هرچه سریع تر به سراغ پرونده آقای فریدون برود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حرمت اقای رییس جمهور برای مسئولان واجب است اما داشتن چنین دستیارهایی  باعث ضربه وارد شدن به  این موضوع خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ارش67 پنج‌شنبه 21 جولای 2016 - 6:01 ب.ظ

وای به حال دولتمردان اگر پول ما مردم رو به بیت المال بر نگردونند.

شهروند جمعه 22 جولای 2016 - 1:37 ق.ظ

منبع اطلاع خبرتون رولطفابیان فرمایید.ایناهمش دروغ است ووصله های نچسبی است که به دکترمحبوب ودوست داشتنی(حسن روحانی )می خواهندبچسبانند

سردبیر جمعه 22 جولای 2016 - 11:10 ق.ظ

با سلام و عرض ادب /
منبع خبری ذکر شده است.

شهروند جمعه 22 جولای 2016 - 11:58 ق.ظ

تشکر

نام و نام خانوادگي جمعه 22 جولای 2016 - 2:13 ب.ظ

خقیقت تلخه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی