پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

قصابهای شهرستان انار به علت آنچه که ارزان بودن قیمت گوشت در این شهرستان عنوان داشته اند اعتصاب کرده و از عرضه گوشت به شهروندان خودداری می کنند.

قصابهای شهرستان انار به علت آنچه که ارزان بودن قیمت گوشت در این شهرستان عنوان داشته اند اعتصاب کرده و از عرضه گوشت به شهروندان خودداری می کنند.

به گزارش ” انارما” چند روزی از نرخنامه مصوب کمیسیون نظارت شهرستان انار در رسته قصابی نگذشته است که قصابان شهرستان انار درب مغازه های خود را به علت ارزان بودن قیمت گوشت در این شهرستان بر روی مردم بسته اند و عرضه مواد پروتئینی که جزئی از نیاز مردم این شهرستان است خودداری می کنند.
در پی تصویب نرخ فرآورده های دامی (گوشت قرمز) توسط فرمانداری واتاق صنف شهرستان انار، مشاهدات میدانی در سطح شهر حاکی از آن است که قصابیها قیمتهای جدید را برنتابیده و بر همان قیمتهای قبلی اصرار میورزند  در همین راستا اعتصاب هایی از جانب قصابان در حال شکل گیری است.
بنابراین طی این گزارش و در ادامه این کشمکش ها  در سطح شهر انار مردم این شهر از فرماندار خواستار جلوگیری از گران فروشی و تضییع حق خود شدند.
در این راستا اجازه اجحاف در حق مردم را به احدی ندهند و پیشنهاد میگردد جایگاه موقت عرضه ی گوشت به سرعت تدارک دیده شود و از کشتارگاههای  شهرهای اطراف گوشت گرم با قیمت مصوب بین مردم توزیع کرده تا شرایط به روال سابق برگردد .
photo_2016-07-24_15-24-06

انتهای متن/

دیدگاه کاربران

م.... یکشنبه 24 جولای 2016 - 5:43 ب.ظ

اون ادمی که قیمت تعیین میکنه فرق بز و گوسفند رو نمیدونه

حسین یکشنبه 24 جولای 2016 - 6:03 ب.ظ

به جهنم که اعتصاب می‌کنند

ح-ا-ا یکشنبه 24 جولای 2016 - 8:45 ب.ظ

مردم ۳روزتحمل کننددرست میشه

ارش67 یکشنبه 24 جولای 2016 - 9:03 ب.ظ

مرگ بر گران فروش .

فاطی یکشنبه 24 جولای 2016 - 10:12 ب.ظ

به حقوق شهروندان احترام گذاشتید. احسنت. چقدر گرانفروشی

سهراب یکشنبه 24 جولای 2016 - 11:41 ب.ظ

تمام قصابیهای اناردست دوطیفه دیگه هماهنگی نمیخواد که ببندد دونفرکه همدیگرببینندبسه دیگه

ناشناس یکشنبه 24 جولای 2016 - 11:52 ب.ظ

ان شاالله فرماندار محترم پیگیر عرضه گوشت باشن و اجازه نداد در حق مردم انار اجحاف بشه.از فرماندار محترم و دلسوز انار متشکریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی