جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جلسه ای به مناسبت تجلیل از فعالان عرصه خبررسانی شهرستان انار در ناحیه سپاه انار برگزار شد…

به مناسبت روز خبرنگار جلسه ای با حضور ائمه جمعه انار،شهربابک،امین شهر، سرهنگ یزدی مسئول بسیج رسانه استان کرمان،سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه،مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه درسالن ناحیه سپاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ  مرادی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار ضمن تبریک به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهارداشت: خبرنگار باید با نگاه، نوع تفکر و دیدگاه بلندخود، وحدت را در جامعه تزریق کند و رسالت و جایگاه خبرنگاری خود را حفظ کند.

انارما۲

درادامه جلسه حجت الاسلام منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار و امام جمعه شهربابک پس ازتبریک روزخبرنگار وهمچنین قدردانی از زحمات خبرنگاران گفت :شماخبرنگاران ابتدا مشکلات را به مسئولین مخابره کنید و منتقل دهید و اگرپیگیری نشد آن مشکلات را رسانه ای کنید.

وی  بیان کرد:رکن مهم خبرنگاری صداقت و یکرنگی است و خبرنگارنباید غرایض شخصی خودش را در خبر دخالت دهد و اگر خدایی نکرده غرایض را دخالت دهد خبرنگارنیست و درحقیقت به اخلاق  خبرنگاری خودش خیانت کرده است.

منتظری درپایان افزود: درشهرستان انار با این امکانات کم و محدودیتها از تمامی کسانی که در عرصه مجازی ،نشریات و سایتها فعالیت می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

انارما۳

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان اناردر این مراسم ضمن تشکر از حضور  سرهنگ یزدی مسئول بسیج رسانه استان کرمان و تقدیر و تشکراز تلاش خبرنگاران شهرستان انار اظهارداشت: خبرنگاران این شهرستان با برنامه ریزی منسجم و با کمال امانت داری و صداقت برای توسعه و پیشرفت شهرستان قدم بردارند.

وی افزود: خبرنگاری شغل حساسی است و خبرنگاران باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و خدایی نکرده اگر در مسیری غیر از رسالت خبرنگاری قرار گرفتند حق الناس برگردنشان است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزودند: خبرنگاران باید در کار خود دقت زیادی داشته باشند، گاهی اوقات منتشر کردن اخباری دروغ و غیرموثق باعث خدشه دار شدن حیثیت نظام و افراد می شود و هیچ قانونی اجازه نمی دهد که حیثیت شخصی، کسی زیر سوال برود.

انارما۴

در ادامه مراسم، سرهنگ یزدی مسئول بسیج رسانه استان کرمان  ضمن تبریک روز خبرنگار و یاد شهید صارمی اظهار داشت: وظیفه بسیج رسانه، تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌های کشور با هدف تبادل آراء و افکار، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نقد و نظارت امور جاری به دور از گرایش سیاسی است.

وی گفت:صداقت در اخلاق و تقوای رسانه ای در اولویت کاری اصحاب رسانه قرار گیرد و اصحاب رسانه خدمات کسانی که در این کشور برای مردم کار می کنند و آینده مملکت را ترسیم می کنند را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انارما۵

انارما۱

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه شهرستان انار با اهدای لوح یادبود و هدایای دیگر تقدیر شد.

IMG_4784

IMG_4785

IMG_4786

IMG_4787

IMG_4788

IMG_4789

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی