پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

امام جمعه انار در خطبه های نمازجمعه این هفته از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی میخواهیم در خصوص پزشک مقیم با تخصص های جراحی عمومی ، داخلی ، اطفال و بیهوشی عنایت و توجه ویژه ای به مردم شهرستان انار داشته باشد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته  با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مساجد با بیان آیات و روایت به جایگاه و عظمت مسجد ساختن در اسلام اشاره کرد وگفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند بهترین سرزمین ها نزد خداوند مساجد هستند و این سخن ایشان نشان از جایگاه رفیع مساجد دارد.

وی با اشاره به حدیثی دیگر از پیامبر افزود: کسی که به نیت شرکت در نماز جماعت به سوی مسجد گام بردارد خداوند در برابر هر گام و قدم او ۷۰ هزار ثواب برای او عنایت میکند و کسی که از مسجد به خانه بر می گردد و خداوند در برابر هر قدم او ده ثواب در نامه اعمالش ثبت می فرماید و ده گناه از او پاک می کند.

خطیب جمعه انار در خطبه دوم با اشاره به روز بزرگداشت علامه مجلسی و روز درگذشت آیه الله حائری یزدی بنیانگذار حوزه علمیه قم از این دو عالم بزرگ شیعی به نیکی یاد کرد .

وی در ادامه به روز بزرگداشت ابن سینا روز پزشک و هفته دولت اشاره کرد و از توجه دولت به بیمارستان انار قدر دانی کرد و گفت: بیمارستان انار با همت و پیگیری مسئولین شهرستان مخصوصا ریاست شبکه بهداشت و درمان در حال احداث است و الحمدالله با توجه به اعتباراتی که دولت در سال جاری و سالهای گذشته به آن اختصاص داده است به نحو مطلوبی در حال احداث است.

امام جمعه انار از اینکه معاون  وزیر در سفر اخیر وزیر  بهداشت ودرمان به استان کرمان قول تامین اعتبار کامل بیمارستان راداده است تقدیر کرد و گفت:  با توجه به در پیش بودن هفته دولت و نیاز ضروری بیمارستان انار به پزشکان متخصص مقیم ، از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی میخواهیم در خصوص پزشک مقیم با تخصص های جراحی عمومی ، داخلی ، اطفال و بیهوشی عنایت و توجه ویژه ای به مردم شهرستان انار داشته باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی سپس به توانایی و اقتدار نظامی ایران اسلامی مخصوصا توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت: این اقتدار و توانایی بالای نظامی که حاصل وحدت مردم در تبعیت از ولایت فقیه وتوجه دولت های گذشته به اوامر ولی فقیه به لزوم تقویت دفاعی کشور هست ، باید حفظ شود و لازم است همه ساله توان دفاعی کشورتقویت و به روز رسانی شود.

وی ضمن تقبیح کسانی که تقویت اقتدار دفاعی کشور مخصوصا صنایع موشکی را زیر سوال میبرند به فرمایش مقام معظم رهبری در تقبیح سخنان بعضی از سیاستمداران فرتوت یا فریب خورده که گفتند امروز روز موشک نیست یا موشک اقتدار نمی آورد استناد کرد که فرمودند اینکه بعضی ها بیایند بگویند فردای دنیا فردای مذاکره است فردای موشک نیست این حرف اگر از روی نا آگاهی گفته شده باشد خب ناآگاهی است ، اگر از روی آگاهی گفته شده باشد خیانت است در حالی که دشمن در حال به روز کردن خود و آماده کردن خود است بعد ما اینجا ساده لوحانه خودمان را عقب بکشیم و بگوییم موشک می خواهیم چه کار بکنیم روزگار روزگار موشک نیست پس روزگار چیست.

خطیب جمعه به جنایات حکومت وهابی عربستان در یمن مظلوم اشاره کرد وگفت: مردم مظلوم یمن اگر توانایی نظامی ما را داشتند هرگز حکام یهودی تفکیری عربستان به خود اجازه نمی دادند و جرات نمی کردند اینگونه ماه ها خانه ها ، مدارس ، بیمارستان ها و مساجد یمن را ویران کنند .

وی افزود:ما با همه این دشمنانی که در دنیا داریم امروز دارای بالاترین امنیت در دنیاهستیم که بخش عمده ای از این امنیت به خاطر توان نظامی مخصوصا توان موشکی ما هست.

 حجت الاسلام ابراهیمی در پایان تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت خداونددر دست ماست که به فرموده امام و مقام معظم رهبری باید از این امانت بزرگ الهی محافظت کرد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی