پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید شهرستان انار از آزادگان سرافراز این شهرستان تجلیل شد.

بمناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، صبح روز شنبه ۳۰مرداد ماه در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید شهرستان انار در محل دفتر امام جمعه انار از آزادگان سرافراز این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش “انارما” امام جمعه شهرستان انار در این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: همه سختیهائی که در دوران اسارت کشیده اید برگ های زرینی است از زندگی پر افتخار شما و تحمل سختی های اسارت را به خاطر وطن و میهن و اسلام و خدا متحمل شدید بدون شک  در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی هستید.

IMG_4877

وی در ادامه خاطرنشان کرد که شهرستان انار با وجود شما اسیران آزاده افتخار می کند بدان خاطر که آبرو و عزت مسلمان و شیعه ایرانی را در کنار سال‌ها زجر و شکنجه خریدید و عزت ایران اسلامی را نگه داشته اید.

طباطبائی فرماندار شهرستان در ادامه مراسم تجلیل از آزادگان گفت:در روز ۲۶ مردادماه بدلیل گردهمایی آزادگان سراسر استان کرمان در شهر ماهان این مراسم صبح امروز ۳۰ مردادماه انجام شد و  خواستیم این رسالت تقدیر از آزادگان همیشه پایدار بماند.

IMG_6483

وی با توجه به قرار گرفتن در آستانه  هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراشاره ای به روئوس برنامه هایی که باید  در هفته دولت در شهرستان انار برای گرامیداشت هفته دولت به اجرا در آید خاطر نشان کرد و از مسئولین ادارات خواست که در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها همت گمارند.

سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه شهرستان انار در ادامه این مراسم گفت:امام خمینی (ره) در خصوص استقامت در اسارت  پیامی را به ملت ایران داد که این پیام نشان منزلت و جایگاه اسیران زمان جنگ را میرساند و آن پیام این بود «اگر روزی اسراء برگشتند و من در میان شما نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.» آنان حتی در اسارت هم با برخی از پیام‌های امام که به دستشان می‌رسید، روحیه می‌گرفتند.

IMG_6498

وی تصریح کرد: شما آزادگان آنهائی که اهل قلم هستید ، اهل شعر هستید از دوران اسارت خودتان به نسل آینده بازگو کنید و از حالت محافظه کارانه بیرون آیید؛ انتقال دستاوردهای شما آزادگان به نسل جدید و آینده یکی از رسالتهای شماست  و باید با ثبت خاطراتتان به نسل انقلاب، سند افتخارات این انقلاب معرفی شوید.

مرادی زاده گفت بیایم آن روحیات قبل و حین و بعد از اسارت را به جوان امروزی بازگو  کنیم تا کمی از فضا سازی هایی که در شبکه های اجتماعی رخ داده کاسته شود.

IMG_6497

  • وی در ادامه گفت شامگاه پنجشنبه گذشته رزمایشی به منظور ارتقاء توان رزمی و فرهنگی بسیجیان برگزار شد که با ابراز نگرانی بعضی از رسانه های معلوم الحال قرار گرفت آیا در این حال نباید نگرانی ما زمانی باشد که باعث ترویج بد حجابی در همان رسانه شده است  ، نگرانی ما زمانی باشد که نایب رییس مجلس درخصوص اظهاراتی پیرامون حریم امام رضا (ع) درمورد اجرای کنسرت‌ها تأکید می کند چیزی به نام حریم امام رضا (ع) وجود ندارد!. این یک توهین به ساحت امام هشتم می باشد.

IMG_6494

IMG_6491

IMG_6501

 حسین جعفری یکی از آزادگان شهرستان انار خاطره‌انگیز‌ترین روزهای اسارتشان را اشاره کرد و درادامه در خصوص بازگشت اسرا به شهرستان گفت: روز دوم شهریور سال ۶۹ اولین آزاده حاج علی عسکری بودند که وارد شهر انار شد و روز سوم شهریور عباس رئیسی و چهارم شهریور پنج نفر از اسراء بنام های سید اسد الله رضوی ، خودم (حسین جعفری) ،مهدی عسکری و عرب زمانی وارد شهر انار شدیم و پنجمین روز هم علی پورگنجی ، احمد محمدنیا و محرابی و در ادامه مفقودین بودند که به شهر انار حضور پیدا کردند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

IMG_6503

 در پایان با اهدای لوح و هدایایی از آزادگان سرافراز شهرستان تجلیل شد.

IMG_6505

IMG_6508

IMG_6511

IMG_6512

IMG_6513

IMG_6515

IMG_6518

IMG_6520

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

محمد شنبه 20 آگوست 2016 - 7:03 ب.ظ

سلام .
افرین سپاه و امام جمعه و فرماندار که اینجور جلساتی برگزار میکنن ، ما هرچی داریم از این ازادگان سرافرازه

قطره شنبه 20 آگوست 2016 - 8:44 ب.ظ

بادرود وباسلام برعزیزانی که با صبر و امید ازاده گشتنند پی دستور امام
با صداقت .باشهامت بار دیگر کربلائی با دفاع و امر معروف کرده برپا تا قیام
باتشکر از ازادگان ایران اسلامی که از ارزشها دفاع کرده ومیکنند وتشکر از تمام مردم قدر شناس که با این مراسم از انها قدر دانی میکنند وهمراه ازادگان عزیز به دیگر خود هم دعا میکنند تا اگر خدا خواست با دعا وراهنمائی بدون انتظار و توقع دیگران هم فرصت پیدا کرده تا در این مراسم شرکت کنند انشا الله التماس دعا واجرکم عندالله و والسلام

اردلان یکشنبه 21 آگوست 2016 - 11:34 ق.ظ

با سلام
اول از همه تشکر کنم از برگزار کنندگان این مراسم و همه آزادگان ………با توجه به این عکس ها میخواستم بدونم که آقای النچری در زمان جنگ حضور داشتن؟؟؟؟؟؟؟ََ!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی