جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

طی بازدید مدیرکل راه آهن استان هرمزگان به همراه نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس از منطقه پیشنهادی در جاده انار _ جوادیه با احداث ایستگاه در این منطقه موافقت شد…

به گزارش انارما ، صبح امروز یکشنبه ۳۱مردادماه ، با حضور امیر بهادر عبدالمحمدی مدیر کل خدمات ایستگاه های راه آهن کشور ، وحیدعلی قارداشی مدیر کل دفتر مهندسی تاسیسات زیربنائی را آهن کشور و محمد پورفخری مدیرکل راه آهن استان هرمزگان و همچنین در معیت احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس ، امام جمعه ،فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر انار و روستای جوادیه از محل پیشنهادی برای احداث ایستگاه راه آهن در جاده انار به  نوق بازدید کردند.

در این بازدید ضمن موافقت برای احداث ایستگاه راه آهن در محل مذکور ، موقعیت جغرافیایی محل احداث ایستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

پورفخری در حاشیه این بازدید گفت: پیرو درخواست های مردم و مسئولین محلی در راستای ایجاد امکانات پیاده شدن مسافرین راه آهن در منطقه انار و نوق ،یک هیئت کارشناسی امروز محل احداث ایستگاه را مورد ارزیایی قرار دادند که انشاالله در سریعترین بازه زمانی این ایستگاه احداث شود که البته تحقق این امر منوط به همکاری مسئولین در زمینه تقبل هزینه ها و انجام دیگر امور به صورت تعاملی می باشد.

وی افزود: محل احداث ایستگاه در فاصله حدودا ۳کیلومتر از جاده اصلی انار _نوق خواهد بود که مطالعات اولیه برای انتخاب مکان دقیق که مسطح باشد در حال انجام است .

همچنین احمد انارکی محمدی نیز در این خصوص به خبرنگار انارما گفت : امروز مطالعات میدانی و جانمایی این ایستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و انشالله با تلاش های صورت گرفته توقف گاه به ایستگاه تغییر پیدا کند چرا که امکانات ایستگاه یقینا بیشتر خواهد بود.

وی در خصوص زمان دقیق آغاز عملیات احداث ایستگاه گفت: مقداری از  اراضی اطراف خط راه آهن نیز باید برای احداث ایستگاه واگذار شود که امیدواریم با همکاری مسئولین در کمتر از دوماه آینده عملیات احداث آغاز شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت پروژه ی احداث خط راه آهن مستقیم یزد به طرف احمدآباد دئفه که از انار عبور می کند گفت: این پروژه چندین سال پیش کار مطالعاتی آن انجام شده است و نیاز به موافقت کمیسیون ماده ۲۱۵مجلس دارد که در تلاشیم با کسب این مجوز این طرح را برای اجرا به دولت واگذار کنیم.

لازم بذکر است ایستگاه مورد نظر در ۱۷کیلومتری جاده انار به طرف نوق در حوالی پل قطار احداث خواهد شد.

IMG_4883

IMG_4888

IMG_4887

IMG_4896

IMG_4905

IMG_4903

IMG_4904

IMG_4945

IMG_4949

IMG_4959

IMG_4961

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

ارش67 یکشنبه 21 آگوست 2016 - 4:10 ب.ظ

اگه امکانش هست ایستگاه رو دقیقا حد وسط جوادیه و انار بزنن یعنی ۲۵ تا از انار فاصله نداشته باشه ….فاصله ایستگاه تا انار ۱۰ تا باشه.

هه یکشنبه 21 آگوست 2016 - 5:23 ب.ظ

کجان اونایی که رفتن گفتند ایشون فلانه هیچکار نمیکنه جناحش چیه و….
خداییش اینقدی که حاج احمد سر زده به شهرستان و روستهای اطراف کدوم نماینده ها سر زدن کدوما نشستن.پای درد و دل مردم چندساله مبخاسن ایستگاه بزنن ولی نزدن و فقط شعار بود ای کاش اینقد غریب پرست نبودیم ای کاااااااش

نام خانوادگی علی یکشنبه 21 آگوست 2016 - 9:28 ب.ظ

عجبا این طرح ایستگاه و.موافقتش زمان فرماندار سابق و امام.جمعه انار کلید خورد و پیگیر ی های متعددی شد داخل سایت ها هنو ز سوابق است اگر شما نماینده و فرماندار پروژه جدید و نو کار کنید این کار ها قبلا شده سر سفره اماده ننشنید

حسین یکشنبه 21 آگوست 2016 - 10:56 ب.ظ

آذین کمتر از آقای محمدی به فکر انار نبود.
آذین حداقل سه چهار بار توی مجلس برای انار داد و بیداد کرد.

نام و نام خانوادگی دوشنبه 22 آگوست 2016 - 11:45 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشی. چرا از ایستگاه آماده فردوس در حوالی دهستان بیاض که آماده است و شهرک راه آهن در این دهستان می باشد استفاده نمی شود؟

نام خانوادگی علی دوشنبه 22 آگوست 2016 - 1:22 ب.ظ

چرا نوق بیاورند بیاض نزدیک انار و مال شهرستان انار یاشد نوق مال رفسنجان است …

قاسمی دوشنبه 22 آگوست 2016 - 4:08 ب.ظ

فرماندار سابق بدلیل اینکه این طرح از طرف شورا پیگیری میشد از مخالفان انجام آن بودند. وی یه زیر گذر ساده را نتوانست به سرانجام برساند و در حالی که نقشی جز عکس گرفتن در کنارش در احداث آن نداشت را لااقل به نام خود تمام کند.

نام خانوادگی عباس دوشنبه 22 آگوست 2016 - 9:30 ب.ظ

چرا نوق ربطی به.ما نداره اگر می خواستن کاری کنند بیاض ایم ایستگاه مال نوق است فایده ای برای ما ندارد پس کار هر کسی بوده به نفع رفسنجان و.نوق است

الکی مثلا ما نمیفهمیم دوشنبه 22 آگوست 2016 - 9:36 ب.ظ

خب برای انار نبوده برای نوق بوده بعدشم ۷۰ کیلومتر باید برویم تا برسیم به راه اهن بریم یزد که بهتره. مسولین چرا برای بیاض نزدند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی