پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

با تلاش مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی جوادیه فلاح، سارقان سابقه‌دار طلا و جواهرات در جوادیه فلاح نوق دستگیر شدند

با تلاش مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی جوادیه فلاح، سارق سابقه‌دار طلا و جواهرات در جوادیه فلاح نوق دستگیر شدند

به گزارش “انارما” فرمانده پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح از دستگیری سارق سابقه‌دار طلا و جواهرات در جوادیه فلاح خبر داد.

عبدلی فرمانده پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح گفت: طی مراجعه حضوری خانم م- گ به پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح مبنی برسرقت طلا از دختر ۳ساله در حین خواب و مبلغ هشتصد هزارتومان وجه نقد از منزل شاکی که با توجه به اهمیت موضوع  و پس از پیگیری مجرمینِ تحت تعقیب و سابقه دار و بررسی های دوربین های مداربسته محل وقوع ، لذا شناسایی سارق در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت که با رد زنی و چهره نگاری موفق به شناسایی سارق به هویت آقای م-پ فرزند غلامحسین اهل بم و ساکن جوادیه فلاح شده و مشخص گردید سرقت توسط نامبرده صورت گرفته است.

وی گفت طی  هماهنگی قضایی به محل سکونت سارق رفته که سارق قصد درگیری  بوسیله سلاح سرد با مامورین را داشته که با هوشیاری مامورین، وی دستگیر که در مرحله اول بازجویی منکر هرگونه ارتکاب جرم گردیده .سپس در بازجویی های فنی وطرح سوالهای متفاوت و پاسخهای ضدونقیض نهایتا به بزه انتسابی خود معترف و اعلام نمود اموال سرقتی را در مکان دیگری مخفی نموده که مامورین به محل عزیمت و اموال به سرقت رفته و درصورت کشف  به مالباخته تحویل گردید و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی ارسال گردید.

خبر: کاظم رفسنجانی/جوادیه فلاح

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی