پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

بمناسبت هفته دولت حفر چاه و ساخت مخزن آب آشامیدنی روستایی شهرستان انار آغاز شد…

به گزارش انارما ، ۴ شهریورماه و بمناسبت هفته دولت طباطبائی سرپرست فرمانداری انار و تنی چند از مسئولین دیگر شهرستان از روند عملیات عمرانی حفر چاه شماره ۲ آب آشامیدنی بیاض و احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی مجتمع آب احمد آباد (شامل ۱۹ روستا )بازدید کردند.

لازم به توضیح است که باتوجه به توضیحات  حسینی رئیس اداره آبفار شهرستان عملیات حفر چاه آب آشامیدنی شماره ۲ بیاض (۲۰ لیتر در ثانیه) با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیون تومان در حال اتمام است که با اجرای ۱۴۰۰ متر لوله برای ۱۲۵۰ اشتراک و جمعیتی بالغ  بر ۴۶۰۰ نفر در روزهای آتی قابل استفاده خواهد شد.

همچنین مخزن  ۵۰۰ متر مکعبی مجتمع آب احمد آباد نیز با اعتباری حدود  ۸۰۰ میلیون تومان در  آینده نزدیک برای ۱۹ روستای شمالی شهرستان قابل استفاده و به شبکه آب آشامیدنی این روستاها وصل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری انار در این بازدید ضمن تشکر از تلاشهای اداره آب آشامیدنی روستایی از ایشان خواستند تا پیمانکاران لوله ها و اقلام مصرفی خود را از واحدهای تولیدی در انار تهیه نمایند.

انارما۵

انارما۱

انارما۲

انارما۳

انارما۴

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی