پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

حجت الاسلام حسینی نوه خواستار هر چه بهتر وضع اقتصاد این محصول با یک برنامه ریزی اصولی شدند…

به گزارش ” انارما حجت الاسلام حسینی نوه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:سلامت جامعه و زنده نگهداشتن راه شهدای کربلا نگهداری از ارزش‌های دینی و رسیدن به جامعه‌ای که تقوا در آن حاکمیت دارد، خواهد بود و در این جامعه فرزندان و جوانان صالح هستند و تهاجم دشمن در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی یا نظامی با شکست مواجه می‌شود.

امام جمعه موقت افزود  معنویتی که در دفاع مقدس بوده است و از سوی آن امنیتی که به وجود آمده  و مملکتی که بیمه شده است میتوان گفت همه بخاطر رشادت های رزمندگانی ایست که در هشت سال دفاع مقدس جان برکف در برابر دشمنان جنگیدند و پیروز شدند.

وی افزود: این عوامل سبب شد تا به پیروزی و اقتدار رسیدیم و امروز هم نیازمند این معیارها برای امنیت و اقتدار هستیم.

حجت الاسلام حسینی نوه  باتوجه به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن توضیحاتی در خصوص برگزاری این سرشماری بیان داشت و از همه مردم شهرستان و روسای ادارات خواستند  در سرشماری و آمار گیری که در سامانه اینترنتی ستاد سرشماری استان از فردا صبح برقرار می باشد شرکت کنند و با دریافت کد رهگیری از این سامانه  اینترنتی کار ماموران سرشماری را سهل تر نمایند.

وی در خصوص  کاهش نرخ محصولات کشاورزی از جمله محصول پسته از نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای  اسلامی خواستار هر چه بهتر وضع اقتصاد این محصول  با یک برنامه ریزی اصولی شدند تا دراختیار کشورمان  قراربگیرد.

وی در ادامه گفت:حذف واسطه گران و دلالان را یکی از راهکارهای حمایتی می‌دانیم  تا بتوانیم مانند گذشته در زمینه محصول پسته در بازار جهانی بسیار  تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی