سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

 همزمان با هفته دفاع مقدس شامگاه شنبه ۳مهر ، همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان انار در تالار هتل ملائکه انار برگزار شد. به گزارش انارما ، در این مراسم ابتدا تعدادی از رزمندگان خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس […]

 همزمان با هفته دفاع مقدس شامگاه شنبه ۳مهر ، همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان انار در تالار هتل ملائکه انار برگزار شد.

به گزارش انارما ، در این مراسم ابتدا تعدادی از رزمندگان خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، خاطراتی را از رزمندگان و شهیدان اناری دفاع مقدس بیان کرد.

در ادامه سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار به سوالات حاضرین در جلسه پیرامون عملکرد نیروی انتظامی شهرستان پاسخ داد.

همچنین سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار در این مراسم به اهمیت حفظ ارتباط با خدا و توسط به اهل بیت اشاره کرد و گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس نیز با تکیه بر این اصل مهم توانستند از میهن دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ تمام نشده و همچنان ادامه دارد گفت: تنها شکل جنگ تغییر کرده است و امروزه در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم و باید همچنان روحیه رزمندگان زمان جنگ در ما وجود داشته باشد.

مرادی زاده در ادامه با تقدیر از حضور رزمندگان خواستار حضور بیشتر و مستمر یادگاران دوران دفاع مقدس در جلسات بسیجیان شهرستان شد.

وی همچنین از رزمندگان دوران دفاع مقدس خواست تا در رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان انار که قرار است اواخر مهرماه برگزار شود حضور داشته باشند تا جوانان بسیجی بتوانند از تجربیات آنان استفاده کنند.

فرمانده سپاه انار در پایان با اشاره به اهمیت  ” امر به معروف و نهی از منکر ” در جامعه گفت: متاسفانه از این امر واجب غافل شده ایم و باید همه در جهت احیای مجدد آن تلاش کنیم.

وی افزود: در همین راستا نشست و جلساتی در سطح شهرستان برگزار شده اما باید برای احیای این فرهنگ ، برنامه های مرتبط با امر به معروف مستمر باشد.

img_7290

img_7212

img_7315

img_7294

img_7296

img_7239

img_7244

 

img_7297

img_7279

img_7226

img_7276

img_7231

img_7230

img_7269

img_7233

img_7283

img_7301

img_7274

img_7330

img_7328

img_7346

img_7273

img_7358

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 8:14 ق.ظ

بارک الابه اقای احمدجععرپورچه زحمتهایی دردوران دفاع مقدس کشیدکه هنوزهم به نظام جمهوری اسلامی درخیلی نبردهاداره زحمت خودرامی کشد

ناشناس یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 6:55 ب.ظ

ای کاش همینجور خانواده جانبازان و شهدا رو تو اینجورمراسمات دعوت میکنن خانواده رزمندگان هم دعوت میکردند مگه خانواده رزمندگان تو جنگ زحمت نکشیدند اکثر رزمندگان زن وبچه داشتن که رفتن جنگ

ناشناس یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 9:50 ب.ظ

خیلی از این افراد اصلا جنگ یاد نمیدن چطورشدن رزمنده….

قطره یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 9:51 ب.ظ

با درود وباسلام برهمه رزمندگان این صف و میدان مدام
افرین بر رزمتتان ای شیر دلان پیرو اسلام و قران وامام
وه چه خوب جمع گشته این مردان پاک و با صفا و احترام
همت والای این جمع دور کند هر ادمی را از گناه واز حرام
باتشکر از دست اندر کاران این جور گرده همائیهای وحدت بر انگیز که با وحدت به موقع وبه جا باعث تشویق دوستان خود شده وبه انها فرصت دیگری میدهنند انشاالله خداوند به همه انها عمر ی طولانی عطا فرمائید تا اگر خدای نکرده باز مملکت اسلامی دچار مشکل شد اینها باشنند که از بندگان جنگ وجبهه ندیده حمایت کنند و از این عزیزان بیدار وهوشیار میخواهم که برای بنده ای که هنوز خواب است دعا کنند تا شاید اگر خدا خواست بیدار شود وراه این عزیان را ادامه بدهد انشالله واجرکم عندالله والسلام

ح-ا-ا یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 10:02 ب.ظ

باسلام.چه جوری اطلاع رسانی کردندبه رزمندگان؟ای کاش متوجه شده بودم.
انارما لطفابررسی فرماییدببینیدپرونده رزمندگان اناری ازرفسنجان به انارمنتقل شده یانه.تشکرمیکنم

سردبیر دوشنبه 26 سپتامبر 2016 - 6:38 ب.ظ

با سلام و عرض ادب جهت پیگیری پرونده های رزمندگان به ناحیه مقاومت سپاه انار واقع در شهرک آزادگان جنوبی رجوع کنید.
باتشکر

ح-ا-ا سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 12:48 ب.ظ

ممنون.ازجنابعالی تشکروامتنان لازم رادارم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی