جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار صبح روز یکشنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی افزود: ورزش درنیروی انتظامی عامل حفظ آمادگی و تقویت و نشاط در ماموریتها می باشد

سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار صبح روز یکشنبه ۱۱مهرماه در جمع کارکنان نیروی انتظامی افزود: ورزش درنیروی انتظامی عامل حفظ آمادگی و تقویت  و نشاط در ماموریتها می باشد.

به گزارش “انارما” سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار در دومین روز از هفته ناجا که با انجام ورزش همگانی در پارک کودک آغاز گردید اظهار داشت: حفظ آمادگی جسمانی و توانمندی عضلات و هماهنگی اعصاب و اندامها با انجام حرکات ورزشی و نرمشهای مناسب پلیس بدست می آید.

غضنفری افزود:پلیس در ماموریت های روزانه خود بواسطه تنوع و تعدد آنها از یک سو و اثرات خاص روحی و روانی آن نیاز به نوعی غلبه بر احساسات منفی و دریافت انرژی جدید دارد که با انجام ورزش و فعالیتهای مناسب میسر می گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم،پلیس چابک، خوش اندام و توانمند را درکنار روحیه و خلق خوی مناسب را دوست دارند و این مهم می تواند در افزایش اقتدار پلیس و مشارکت عمومی و نهایتا تامین امنیت سهم بسزایی داشته باشد.

picture-002

picture-003

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آینده نگر یکشنبه 2 اکتبر 2016 - 10:24 ب.ظ

عبدالرضایی میخوامت خوب با همه میجوشی

علی دوشنبه 3 اکتبر 2016 - 8:17 ق.ظ

خداییش خیلی زور است که صبح زود آدم مجبور باشه بیایه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی