جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش ” انارما” مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار به مناسبت حضور با شکوه و حماسی مردم خداجو در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم ” روحانی شهید سعید بیاضی زاده” پیام سپاسگزاری به شرح زیر صادر کرد. متن پیام  به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاتَقَوُلوُ لِمَن یُقتَلُ […]

به گزارش ” انارما” مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار به مناسبت حضور با شکوه و حماسی مردم خداجو در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم ” روحانی شهید سعید بیاضی زاده” پیام سپاسگزاری به شرح زیر صادر کرد.

متن پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاتَقَوُلوُ لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللّهِ اَموَاتٌ بَل اَحیاءٌ وَ لکِن لا تَشعُرونَ / بقره – ۱۵۴

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان انار یکی از درخشان ترین چهره های علمی ، ایمانی ، اعتقادی و ولایی و یکی از رزمندگان دلاور جبهه ی مقابله با کفر را از دست داد. کسی که روزی در سنگر علم و دانش از نخبگان علمی و بعد از آن هم در کسب علوم دینی و حوزوی از افراد شاخص بود.

شهید بزرگوار مدافع حرم حضرت حجه الاسلام و المسلمین سعید بیاضی زاده نتوانست عشق والای به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) و از طرفی خشم انقلابی و استکبار ستیزی خود را در دل نگه دارد، لذا علیرغم محدودیت های فراوان طی سه مرحله حضور در جبهه مقابله با داعش نقش بالایی را در جهت دفاع از حریم اهل بیت (س) ایفا کرد و سر انجام شربت شهادت را نوشید و در جوار مولا و مقتدایش ابا عبدالله الحسین (ع) میهمان گردید.

اکنون ما نیازمند به دعای او هستیم که کمک کند در ادامه راه او بتوانیم با روحیه شهادت طلبی و مقاومت در تمامی صحنه های انقلاب حاضر شویم و نگذاریم اهداف این شهید و سایر شهدای والا مقام نظام به فراموشی سپرده شود و یا دچار خدشه گردد و یا خدای ناکرده حرف ولایت برزمین بماند.

جای دارد از حضور اقشار مختلف مردم ، روحانیت معظم ، مسئولین  و همشهریان گرامی و بزرگوارانی که از مرکز استان و شهرستانهای اطراف میهمان شهر ما بودند ، به پاس حضور در مراسمات وداع ، تشییع ، تدفین و بزرگداشت این شهید بزرگوار در شهر انار و روستا های تابعه و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورم.

امید است خداوند ما را از رهروان واقعی امام (ره) و شهدا قرار دهد و به ما توفیق سربازی در رکاب نائب امام زمان (عج) ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را عنایت فرماید.

از خداوند بزرگ ، صبر برای بازماندگان و علو درجات را برای آن شهید سر افراز خواهانم و امید دارم که خداوند خون شهید بیاضی زاده عزیز را زمینه نابودی دشمنان اسلام قرار دهد.

     والسلام

احمد مرادی زاده

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی