شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری انار: طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی و پلاک شهری بر اساس انعقاد فی مابین شهرداری انار و پیمانکار اجرا می شود.

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری انار: طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی و پلاک شهری بر اساس انعقاد فی مابین شهرداری انار و پیمانکار اجرا می شود.

به گزارش” انارما” به نقل از  روابط عمومی شهرداری انار ، طرح ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی و پلاک شهری آغازمی شود .

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری انار با بیان این مطلب که عدم وجود پلاک پستی در برخی املاک شهر انار به خصوص در شهرک ها و محلات تازه تاسیس مشکلاتی را برای شهروندان عزیز بوجود آورده است، گفت: این طرح بر اساس انعقاد فی مابین شهرداری انار و پیمانکار اجرا می شود.

ایشان هزینه این طرح را حدود هشتصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود : شصت درصد این مبلغ توسط شهرداری و چهل درصد از کل قرارداد توسط شهروندان پرداخت میگردد.

شایان ذکر است مالکین محترم می بایست به ازاء هر عدد پلاک پستی مبلغ پنجاه هزار ریال به مامور پیمانکارطرح پرداخت نمایند.

معاونت خدمات شهری شهرداری  در پایان توصیه کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند که مأموران نصب پلاک با لباس و مدارک مشخص از شهرداری همراه با قبض های شماره سریال دار به درب منازل مراجعه خواهند کرد، لذا مردم عزیز با شناخت مأمورانی که پلاک در دست دارند؛ از دادن پول به افراد ناشناسی که احیاناً قصد سوء استفاده از طرح مذکور را دارند، خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

داد جمعه 21 اکتبر 2016 - 8:25 ب.ظ

ما که نمیدیم …چون نیستیم خونه …ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح بیاین اگه پول میخوان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی