جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

طبق اعلام و برآورد مرکز آمار ایران و جمعیت تخمین زده بیش از ۷۲ درصد مردم انار تا روز پنجشنبه۲۹مهرماه به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند.

طبق اعلام و برآورد مرکز آمار ایران و جمعیت تخمین زده بیش از ۷۲ درصد مردم انار تا روز پنجشنبه۲۹مهرماه به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند.

به گزارش “انارما” رضا شمسی روابط عمومی فرمانداری انار اظهار داشت: با توجه به آمار ارسالی از مرکز آمار ایران تا ساعت ۶:۳۰ صبح پنجشنبه ۲۹ مهر ۸۲۱۷ خانوار یعنی حدود بیش از ۷۲ درصد جمعیت شهرستان انار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: تاکنون در سرشماری اینترنتی مربوط به شهرستان انار ۲۷ هزار  و ۸۹۳ نفر  (۱۴۱۹۴ مرد و ۱۳۶۹۹ زن) ثبت‌نام شده‌اند.

بدین ترتیب شهرستان انار از نظر آمار ثبت‌نامی‌ در سرشماری اینترنتی بین ۲۳ شهرستان استان کرمان، در رتبه چهارم استان قرار دارد.

سیدضیاء طباطبایی فرماندارانار ضمن تشکر از مردم و مسئولینی که در این سرشماری همکاری داشته‌اند گفت:  امروز وجود آمار واقعی نیاز و مصلحت کشور است و با داشتن آمار دقیق می‌شود برای آینده خودمان برنامه‌ریزی کنیم.

این اولین بار است که سرشماری جمعیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بر همین اساس همه ما می‌توانیم آمار جمعیتی شهرستان را بدون واسطه ثبت کنیم تا شاهد برخی مسائل از جمله کم نشان دادن جمعیت شهرستان انار نباشیم. ثبت جمعیت و واقعیت‌ها باعث می‌شود تا در اختصاص بودجه‌ها، حق انار تضییع نشود.

آمارضرورتی قطعی و اصلی برای برنامه‌ریزی در خصوص منابع و نیازهای متنوع و گسترده شهرستان می باشدلذا خواهشمندیم مردم عزیزشهرستان انار برای آنکه تصمیم‌گیری‌ها در شهرستان، درست، به‌جا و کارآمد باشد در این طرح مهم شرکت کنند.

بعضی‌ها مردم را از مشارکت در سرشماری و یا ارائه آمار دقیق می‌ترسانند درصورتی‌که تمامی این آمارها کاملاً محرمانه است و مردم از این بابت خیالشان راحت باشد.

برای شرکت در این سرشماری به سایت سرشماری به آدرس sarshomari95.ir مراجعه کنید. پس از پایان ثبت‌نام و تایید نهایی، یک کد رهگیری به شما داده می‌شود. این کد رهگیری را یادداشت و نزد خود نگه‌ دارید و هنگام مراجعه مأمور سرشماری تحویل وی بدهید، با این روش دیگر نیاز به هیچ‌گونه سؤال و جوابی در هنگام مراجعه مأمور سرشماری نخواهد بود.

سرشماری اینترنتی تاساعت ۲۴  جمعه مهرماه تمدید شده است.

همچنین از هم اکنون امکان اصلاح اطلاعات خانوار و بازیابی کدآماری در سامانه سرشماری ۹۵ به آدرس  www.sarshomari95.ir نیز فراهم شده است و خانوارها تنها یک بار می‌توانند نسبت به بازیابی کدآماری و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

خانوارهایی که به هر دلیلی کدآماری ۱۲ رقمی خود را در اختیار ندارند، تنها یکبار می‌توانند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و تلفن همراهی که هنگام ثبت‌نام اینترنتی به سامانه داده‌اند، کد خود را بازیابی کنند و سپس به اصلاح اطلاعات خود بپردازند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی