چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

اجرایی موکب آستان امامزاده محمدصالح شهرستان انار(ع) در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین محرم سال ۱۳۹۵  برگزار می شود. علی تقی‌زاده مسئول موکب اربعین انار گفت: ۶۰ هزار غذا شامل ۲۰ هزار صبحانه، ۲۰هزار ناهار و ۲۰هزار شام است همچنین ۲۰ هزار میان وعده و ۶۰ هزار چای نیز برای عزاداران تدارک دیده شده است. تقی‌زاده […]

اجرایی موکب آستان امامزاده محمدصالح شهرستان انار(ع) در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین محرم سال ۱۳۹۵  برگزار می شود.

علی تقی‌زاده مسئول موکب اربعین انار گفت: ۶۰ هزار غذا شامل ۲۰ هزار صبحانه، ۲۰هزار ناهار و ۲۰هزار شام است همچنین ۲۰ هزار میان وعده و ۶۰ هزار چای نیز برای عزاداران تدارک دیده شده است.

تقی‌زاده در خصوص اسکان عزاداران اناری در کربلا گفت: جهت اسکان عزاداران مکانی با ۲۵۰متر زیر بنا که مصالح آن چادر و میله است تدارک دیده شده که میله‌ها توسط خیرین خریده شده و با همکاری شهرداری در کارگاه شهرداری توسط افراد به صورت داوطلبانه جوش‌کاری شده است.

وی ادامه داد: وسایل و تجهیزات مورد نیاز با پنج کامیون به کربلا انتقال داده می‌شود و هزینه خریداری وسایل و تجهیزات تماما از سوی خیرین صورت گرفته است.

تقی‌زاده در خصوص تعداد افراد اعزامی به کربلا گفت: حدود ۶۰ نفر نیروی کمکی برای آشپزی، پذیرایی، نگهبانی از اسکان و… داریم اما در خصوص زائران، سال گذشته حدود ۱۶۰۰ نفر از انار به کربلا اعزام شدند.

تصاویر مربوط به کارگاه ساخت موکب شهرستان انار در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین که به صورت داوطلبانه در حال ساخت است را در ادامه ببینید:

dsc_5714

dsc_5723

dsc_5730

dsc_5682

dsc_5708

dsc_5704

dsc_5669

dsc_5765

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی