پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

اعضای شواری شهر و شهردار انار صبح امروز ۵ آبان ماه با حضور در دفتر امام جمعه انار با وی دیدار و گفتگو کردند

اعضای شواری شهر و جمعی از مسئولان شهرداری انار صبح امروز ۵ آبان ماه با حضور در دفتر امام جمعه انار با وی دیدار و گفتگو کردند

به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انار به منظور تبریک  با حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه جدید شهرستان انار دیدار و گفت وگو کردند .

اعضای شورای اسلامی شهرانار در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سابق شهرستان انار و عرض تبریک به واسطه انتصاب شایسته حجت الاسلام منتظری به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند و ابراز امیدواری نمودند شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر شهر باشیم.

شهردار انار افزود: امام جمعه پدر معنوی در هر شهرستان است که خیلی از معضلات و چالش های موجود در شهرستان را می تواند با استفاده از نصایح پدرانه خویش مرتفع سازد.

در این دیدار رحیمی شهردار انار عنوان کرد : تلاش شهردار و اعضای شورای شهر این است که خلا ها و دغدغه های مردم شهر را مرتفع کنند .

رحیمی  در این دیدار ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

منتظری امام جمعه شهرستان از زحمات شهردار ، شورای شهر و همکاران در شهرداری تشکر کردند و در ادامه از شهرداری به عنوان خدماتی ترین سازمان در بین سازمان ها و ادارات یاد کردند.

 ایشان خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و با آرزوی توفیق برای شهردار و همکاران در شهرداری افزودند به امید و فضل خداوند فعالیت شما در شهرداری مایه خیر و ابادانی هر چه بیشتر شهر باشد.

d917accb-a951-431a-99e9-605e42a08fd2_20161026_130214

e63ef841-19a7-49b7-b183-c5e577203dfd_20161026_130147

انتهای پیام./

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی