چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Wednesday 17 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است، علما پاسخگوی جوانان در برابر سؤالات و مطالبات در حوزه نماز و فرهنگی باشند و روحانیان باید اعتماد در جوانان ایجاد و آنها را جذب کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است، علما پاسخگوی جوانان در برابر سؤالات و مطالبات در حوزه نماز و فرهنگی باشند و روحانیان باید اعتماد در جوانان ایجاد و آنها را جذب کنند.

به گزارش ” انارما”، احمد انارکی‌محمدی صبح امروز شنبه ۱۵ آبان ماه در اجلاس استانی نماز در رفسنجان اظهار داشت: نماز از نیازهای جامعه، جوانان و نوجوانان و همچنین از نیازهای فرهنگی اجتماع است.

وی بیان داشت: اگر در هر کار بخواهیم ورود کنیم، نیاز به زیرساخت فرهنگی داریم که سبب رشد و توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فریضه نماز در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز در عصر ارتباطات قرار داریم، افزود: نیاز است، علما پاسخگوی جوانان در برابر سؤوالات و مطالبات در حوزه نماز و فرهنگی باشند و روحانیان باید اعتماد در جوانان ایجاد و آنها را جذب کنند.

انارکی‌محمدی خاطر‌نشان کرد: همه کسانی که در حوزه فرهنگی هستند، باید بتوانند مخاطبان خود را جذب کرده تا از منجلابی که در جامعه وجود دارد، دور شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

پورگنجی یکشنبه 6 نوامبر 2016 - 11:40 ق.ظ

با سلام
ایشون غیر از این افاضات …
نفرمودند که وظیفه مجلس که قوه مقننه میباشد و وظیفش نظارت بر کار دولته تو این زمینه ( نماز ) و زمینه فرهنگی چیه
آخه حاج احمد … به قول قدیمی ها مگه دل گرسنه و جیب خالی دین و ایمان داره که به فرهنگ سازی نیاز باشه … به قولی این و هر بچه پنج ساله ای هم میدونه که اگه مسأله ای درباره نماز را ندونه باید از اهل فنش یعنی علما بپرسه مثلا … اگه راست میگین اهل عمل و اقدامید یه فکری به مسأله معیشت و اقتصاد بکنین مسأله نماز و فرهنگ سازی نماز خودش خودکار حل میشه …

ناشناس دوشنبه 7 نوامبر 2016 - 12:30 ب.ظ

دمت گرم پور گنجی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی