جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده ناحیه سپاه انار با بیان اینکه مسؤولان نباید لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی را مایه شرمساری قرار دهند و به حمایت‌های متعدد از سخنران بپردازند، گفت: امروز دغدغه اصلی کشور ما زندگی و معیشت مردم است و لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی ارزشی ندارد.

به گزارش ” انارما” سرهنگ احمد مرادی زاده در همایش مدافعین حرم در انار که در روز جمعه پنجم آذرماه با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان برادر و خواهر در مهدیه امامزاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور بسیجیان در این مراسم اظهار داشت:گاهی برخی افراد محدودیت‌هایی برای بسیج ایجاد کرده‌اند ولی خودشان فهمیدند که اشتباه است؛ یکی از مظلومیت‌های بسیج این است  بسیج را متهم به افراطی، تندرو و انقلابی‌نما می‌کنند ولی این یک اشتباه است .

مرادی زاده  در ادامه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری جایگاه بسیج را یک مجموعه حزب الله واقعی نامید و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج خاطرنشان کردند: بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده، سیاسی‌کار و جناحی نیست. بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست

وی با بیان اینکه مسؤولان نباید لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی را مایه شرمساری قرار دهند و به حمایت‌های متعدد از سخنران بپردازند، تصریح کرد: امروز دغدغه اصلی کشور ما زندگی و معیشت مردم است و لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی ارزشی ندارد.

فرمانده ناحیه سپاه انار به جریان سازی این رزوها راجع به برخی نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: دولت در حالی برای لغو سخنرانی یک فرد اظهار شرمساری می کند که  از طرفی نجومی بگیران هم نه تنها مایه شرمساری نشده اند بلکه سرمایه های نظام شناخته شدند، این موضوعات خوشایند نظام نیست نمایندگان باید مصلحت نظام را رعایت کنند و طعمه فتنه گران نشوند.

img_3959

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی