شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت:تفکر بسیجی ضامن حفظ و حیات انقلاب اسلامی است و دشمن به همین جهت دائما نهاد مقدس بسیج را مورد حمله قرار داده و بسیجیان را متهم به افراطی گری و تند روی مینماید.

امام جمعه انار گفت:تفکر بسیجی ضامن حفظ و حیات انقلاب اسلامی است و دشمن به همین جهت دائما نهاد مقدس بسیج را مورد حمله قرار داده و بسیجیان را متهم به افراطی گری و تند روی مینماید…

به گزارش ” انارما” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز با تسلیت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم علی ابن موسی الرضا به شیوه های تربیتی و اصلاحی پیامبر اسلام و ائمه معصومین اشاره نمود و گفت: بشارت و یاداوری نعمت ها و تشویق مردم به کارهای نیک و انذار مردم از عذاب الهی نسبت به گناهان و معصیتها از جمله شیوه های تربیتی معصومین (ع) بوده است .
امام جمعه شهرستان انار با دعوت مردم به یادواره ۱۲۰ شهید شهرستان انار، شهیدان گمنام ومدافع حرم افزود:امروز عزت ، استقلال و اقتدار ملت ایران به برکت خون شهیدان است.

حجت الاسلام منتظری با محکومیت حادثه تروریستی شهر حله عراق و شهادت جمعی از زائران حسینی گفت:گرچه این مصیبت برای ملت ایران تلخ است و این اقدام وحشیانه نشانگر عمق درماندگی یزیدیان زمان است ولی به طور قطع خون به ناحق ریخته این زائران دلباخته امام حسین (ع) ریشه ظلم و ستم را خواهد کند و عزم و اراده امت اسلامی را در مبارزه با ستمگران تکفیری مصمم تر خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان انار با تشکر از حضور بسیجیان فداکار در مراسم نماز جمعه گفت:بسیجیانی که با اهداف والای الهی وبا روحیه ی خستگی ناپذیر در تمامی عرصه های نظامی ، سیاسی علمی ، اقتصادی و هنری حضور دارند نمونه ونشانه ای از ملت بزرگ ایران میباشد.

وی افزود: تفکر بسیجی ضامن حفظ و حیات انقلاب اسلامی است و دشمن به همین جهت دائما نهاد مقدس بسیج را مورد حمله قرار داده و بسیجیان را متهم به افراطی گری و تند روی مینماید.

حجت الاسلام منتظری وقف را از سنت های حسنه اسلامی دانست و گفت : بسیاری از دستورات قران کریم مانند انفاقات و صدقات، تعاون و همکاری در کار های نیک ، تالیف قلوب و کمک به خویشاوندان ، یتیمان ، بینوایان ودرماندگان در قالب سنت حسنه وقف امکان پذیر است.

وی افزود:دین اسلام در راستای دوراندیشی و توجه به نیازهای آینده مسلمانان در بخشهای مختلف زندگی سنت حسنه وقف را بنا نهاده و در واقع وقف یکی از مصادیق بارز اعمال صالحه باقیات صالحات است.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده آیت الله موسوی اردبیلی و حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس پور محمدی گفت :مرحوم ایت الله موسوی اردبیلی از پیشگامان انقلاب اسلامی ویکی از یاران نزدیک امام خمینی (قدس سره) بود که سالها در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران خدمت کردند.
وی افزود:حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی روحانی مبارز ،پارسا و مردمی بود که سراسر زندگیشان به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی اعتنایی به جلوه های مادی بود .

وی با گرامیداشت چهلمین روز در گذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ رضا خانی گفت :این روحانی انقلابی و شجاع نمونه ای از عالمان دینی بودند که در راه تبلیغ و ترویج مکتب تشیع با تمام وجود تلاش میکرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی