شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنا با فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان انار برگزار شد…

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنا با فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان انار برگزار شد…

به گزارش” انارما“، صبح روز شنبه ۶آذرماه دومین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنا با فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج در با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار با سخنرانی حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان و سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی انار برگزار شد.
در این مراسم مرادی زاده ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته به حضار ارائه داد.
وی در ادامه به هیئت امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج توصیه نمود با تعامل و همفکری حداکثر تلاش خود را برای جذب مردم بویژه جوانان و نوجوانان بکار گیرند.

امام جمعه انار نیز در ادام این مراسم گفت: مسجد در پیشرفت و ارتقای فرهنگی نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارهای مثبت و موفقیت‌های حاصل در کشور ریشه در مساجد دارد و نقطه شروع آن از مساجد بوده است.

منتظری در پایان نکاتی در خصوص اهمیت بسیج اشاره کرد و اظهار داشت :تقویت وگسترش بسیج بیمه کننده دستاوردهای انقلاب تقویت دین اسلام است.

در ادامه این مراسم مرادی زاده در پاسخ یکی از روحانیون مبنی بر مقابله با رسانه ای که مشخص به ترویج بی حجابی در شهر انار می باشد گفت: یکی از راه های مقابله با این  رسانه ، روشنگری و روشنفکری مردم و جهت دهی به افکار عموم درمساجد می باشد.

در پایان این مراسم به پاسخگویی سوالات و مشکلات و کمبود های  مساجد و پایگاه های بسیج شهرستان با مسئولین در میان گذاشته شد.

img_7568

img_7584

img_7588-1

img_7641

img_7655

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری دوشنبه 28 نوامبر 2016 - 10:26 ق.ظ

جای تاسف ویک گلایه از… فعلی اقای… که ازسایت معلوم الحال حمایت میکند بعداز ا… این سایت عکاسانه …….درمیان خانم ها وجاهای دیگه باغرور ومتاسفانه با… دارندفعالیت میکنند وبا گستاخی تمام درروز وفات وشهادت موسیقی وخوانندگی باصدای یک خانم پخش میکنند واقع جای سوال داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

اسکان بیش از هزار و نهصد مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

به گزارش پایگاه خبری انارما، محمدعلی پورصالحی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحدانار گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز، این واحد دانشگاهی میزبان همکاران و دیگر ...

یادداشت های خصوصی