چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

پدر بزرگوار سردار شهید سیدمحمد ابراهیمی ” فرمانده فرمانده گروه شناسایی تیپ عاشورا و مسوول اجرایی قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) “ صبح امروز در بیمارستان گودرز یزد به دیار باقی شتافت.

پدر بزرگوار سردار شهید سیدمحمد ابراهیمی ”  فرمانده گروه شناسایی تیپ عاشورا و مسوول اجرایی قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) “ صبح امروز در بیمارستان گودرز یزد  به دیار باقی شتافت.

به گزارش “انارما”، مراسم تشییع و تدفین  سیدرضا ابراهیمی معروف به آقاسیدرضا عطار  فردا صبح  با حضور مردم شهید پرور یزد برگزار خواهد شد .

پیکر مطهر پدر این شهید والامقام فردا ساعت ۹ صبح از درب منزل آن مرحوم واقع در یزد میدان مسکن، کوچه جوادالائمه، گلستان ۲ به سمت خلد برین تشیع خواهد شد.

آقا سید رضا عطار تا اواسط دهه هفتاد در خیابان امام (ره) جنب پارک معلم مغازه عطاری داشت و یکی از سادات بسیار خوش برخورد و خوش سیرت انار بود.

فرزند وی یکی از سرداران شجاع و معروف هشت دفاع مقدس می باشد که به درجه رفیع شهادت نائل گشته است ، شهیدی که کمتر کسی در انار از او یادی می کند و همه او را به اسم شهیدی از یزد می شناسند.

زندگی نامه سردار شهید سیدمحمد ابراهیمی+تصاویر

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

علی پنج‌شنبه 1 دسامبر 2016 - 7:28 ق.ظ

خدا رحمتش کنه بسیار مرد بزرگواری بودند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی