پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

در حالی‌که حضور یکی از نمایندگان چالشی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان خشم مردم انقلابی را برانگیخته، زمزمه‌های حضور او در رفسنجان به گوش می‌رسد.

در حالی‌که حضور یکی از نمایندگان چالشی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان خشم مردم انقلابی را برانگیخته، زمزمه‌های حضور او در رفسنجان به گوش می‌رسد.

به گزارش ” انارما” ، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با سخنرانی‌ها و اظهارنظرهای خود به نماینده چالشی معروف شده و حضور او در هر استان و شهرستان خشم افراد زیادی را بر می‌انگیزد، در سفرش به استان کرمان هم خشم مردم انقلابی را برانگیخته به‌طوری که ائمه جمعه و جوانان حزب‌اللهی نسبت به این حضور وی واکنش نشان داده و خواستار لغو برنامه‌های او در استان کرمان هستند.

اما یکی از کانال‌های خبری شهرستان رفسنجان روز گذشته ادعای دعوت مردم رفسنجان از این نماینده و پذیرفتن این دعوت از سوی فردی معلوم‌الحال را منتشر کرد و دقایقی بعد آن را از کانال حذف کرد.

همین امر سبب شد عده‌ای نسبت به این تبلیغ موضع بگیرند و دغدغه‌مند شوند که چرا فردی با آن سر و صدا و از همه مهم‌تر توهینی که به ولی‌نعمت ما ایرانی‌ها حضرت امام‌ رضا(ع) کرده به خود اجازه می‌دهد در شهرستانی که بیش از یک‌ هزار شهید داده و خیل عظیمی از آزادگان و جانبازان و ایثارگران را در خود جای داده و به آنها می‌بالد، حضور یابد.

البته ناگفته نماند، شاید تبلیغی که در آن کانال خبری گذاشته شده بود، یک ادعای خشک و خالی باشد تا اینکه بخواهد واقعیت داشته باشد.

در این ارتباط حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در رفسنجان اظهار داشت: این فرد از جمله نمایندگان ماجراجو و چالشی است که سخنان نسنجیده و خلاف تعقل بیان می‌کند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: شایسته نیست فردی که در استان‌های مختلف از جمله خراسان رضوی و در شهر مقدس مشهد ماجراهایی به‌جود آورد و به ساحت مقدس امام‌ رضا (ع) توهین کرد به استان کرمان بیاید.

وی افزود: ما پیش از این هم از استاندار که رئیس شورای تأمین استان کرمان است، خواستیم جلوی ورود این فرد به استان کرمان را بگیرند.

رمضانی‌پور بیان کرد: کسانی که بخواهند از این فرد در رفسنجان دعوت کنند، بدانند آرامش شهر را زیر سؤال برده و با موضع‌گیری بچه‌های انقلابی و حزب‌اللهی روبه‌رو می‌شوند.

وی تأکید کرد: کسانی که از اینگونه افراد دعوت می‌کنند، دنبال فتنه هستند، اما مردم انقلابی رفسنجان اجازه نمی‌دهند، کسی که به امام هشتم(ع) جسارت و توهین کرده پا به شهرشان بگذارد و سخنرانی کند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: اینگونه جوسازی‌ها و تبلیغات برای حضور این نماینده چالشی بیشتر شبیه دروغ است، اما اگر حقیقت داشته باشد، اجازه نمی‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

محمودآباد جمعه 2 دسامبر 2016 - 12:03 ق.ظ

بیخود میکنه بیاد

حسین جمعه 2 دسامبر 2016 - 7:49 ق.ظ

محمود اباد این چه طرز حرف زدنه؟
اولا اینجا یه کشور آزاده و هر کس توی هر نقطه که دلش خواست میتونه بره…
دوما به فرض اومد و سخنرانی کرد پس حتما مجوز و هماهنگی های لازم انجام شده! پس شما چند یک مملکتی که دخالت میکنی؟
سوما به فرض ایشون یه اشتباهی کرده باشه و یه حرفی زده باشه شما چرا هی میگی و پخشش میکنی؟ هان؟؟

نام خانوادگی اشنا جمعه 2 دسامبر 2016 - 9:13 ق.ظ

نماینده مردم انار و رفسنجان این مسائلی که در مورد انار با اقای رزم حسینی صحبت کرد باید توضیحاتی داده شود طرح تقاطع غیر هم سطح انار بوجه ان ملی است خدود بیست و پنج میلیارد در نظر گرفته شده و در زمان مهندس خادمی توسط مهندس نظریان تمام اعتبار در نظر گرفته شده و حتی زیر گذر به طرف دانشگاه با درخواست زتده یاد امین به این طرح اضافه شد از شما و فرماندار انا خواهش می کنم به بروید کار یا پروژ ه ای به شهرستان انار تعریف کنید و اعتباری از استان یا کشور بگیرید که باعث آبادانی شهر انار و خوشحالی مردم شود این پروژه اعتبار تامین شده است و زیر گذر گلشن اعتباری از بودجه شهرستان تعلق گرفته با صدو پنجاه میلیون کار تمام است در این سی و چند سال در انار چه کار عمرانی انجام شده که حالا با امدن دو سال مهندس خادمی تحول در شهرک صنعتی گاز رسانی و فضا سازی شهرک برق و اسفالت وروری شهرک دوازده کارخانه داخل شهرک اینترنت شهرک و…..مجوزبیمارستان شهر ستان انار و ساخت بیمارستان ار نظر فیزیکی تا هشتاد درصد ابادانی روستاها و جاده امین شهر و انار و در اینجا از شماها خواهش می کنم به ابادانی شهرتان کمک کنید این پروژ ها تمام خواهد شد فکر جدید و نو نیاز است پس خودتان را و ذهن مردم را با این کار های انجام شده مهندس خادمی سر گرم نکنید انار جایی کار زیاد دارد بسم ا….

حسین جمعه 2 دسامبر 2016 - 11:46 ق.ظ

اشنا به هر حال اینا هم ابادانی هس
بی انصاف نبااااششش
ولی خب
این حرفا چه ربطی به موضوع داشت؟

تلاطم جمعه 2 دسامبر 2016 - 7:32 ب.ظ

حقشه که این قدر منفور باشه..
هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد..
حسین آدمای باارزشتری هم هستن که بخوای سنگشون روبه سینه بزنی..

حسین جمعه 2 دسامبر 2016 - 9:45 ب.ظ

تلاطم

من سنگ کسیو به سینه نمیزنم

طرف حق رو میگیرم و حرف حساب میزنم
منطقی باشین!!

خب جناب محموداباد اومدن و شعور خودشون رو نشون دادن و توهین کردن

این آقا هر قدر هم که منفور باشه باز هم نماینده مجلسه و این حق رو داره که سخنرانی کنه و حرف بزنه

موقعی که همه با سخنرانی کردنش موافقن و کسی جلوی سخنرانیش رو نمیگیره و هماهنگی های لازم انجام شده و مجوز هم صادر شده شما چجوری جرات میکنی بگی نه؟

اگر کسی مانع سخنرانی بشه و اغتشاش کنه و ناامنی ایجاد کنه میدونی چی به سرش میارن؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی