شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت: خواسته ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یافتن دانشگاه‌ها به جایگاه ممتاز علمی و فناوری است.

امام جمعه انار گفت: خواسته ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یافتن دانشگاه‌ها به جایگاه ممتاز علمی و فناوری است.

به گزارش ” انارما“حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های مبارزه با مفاسد اخلاقی مالی، اجتماعی و فرهنگی اگاهی دادن و بصیرت‌افزایی است.

امام جمعه انار درادامه به شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت :غربت و مظلومیت رشته ای است پیوسته از غدیر تا کربلا و از کربلا تاغیبت و امروز بیعت با امیرالمومنین علی (ع)در غدیر و بیعت با حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا در بیعت با امام زمان (عج)خلاصه میشود.

امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت۱۶ آذر روز دانشجو گفت:خواسته ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یافتن دانشگاه ها به جایگاه ممتاز علمی و فناوری است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه های نماز جمعه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان اشاره کرد و گفت: نغمه های شوم دولت خبیث امریکا مبنی بر تمدید تحریم ها نقض صریح برجام است و ملت بزرگ ایران با اتکا به قدرت الهی از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.

وی با اظهار تاسف از شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی و حادثه قطار و جان باختن جمعی ار زائران حرم مطهر امام رضا (ع) گفت:مسئولان کشور به جای شرمساری از لغویک سخنرانی در مشهد با ید به فکر حل ریشه ای این مصائب باشند و از قصور ها وتقصیر های تکراری جلو گیری کنند.

امام جمعه شهرستان انار مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه های دلسوزان انقلاب اسلامی دانست و گفت:امروز یکی از خطراتی که دین وارزشهای دینی و انقلاب و فرهنگ کشور را تهدید میکند همین فضاهای مجازی و بعضی از سایتهای اینترنتی است، لذا رهبر معظم انقلاب میفرماید اهمیت فضاهای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامیست.

وی افزود وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی میفرماید ؛اگر من رهبر انقلاب نبودم حتما رییس فضاهای مجازی کشور میشدم ،همگان باید قدر این فرصت را بدانند والا اگر کسی این فرصت فوق العاده را ضایع کند خداوند متعال در روز قیامت از او سؤال خواهد کرد.

در پایان امام جمعه شهرستان انار با تجلیل از دین مداری وتوجه به ارزشهای مردم شهرستان انار گفت:به لطف الهی اوضاع فرهنگی و توجه به ارزشهای اسلامی مانند حجاب و علاقه مردم به اهل بیت عصمت وطهارت در شهرستان انار بسیار خوب است و همگان باید در حفظ این روحیه تلاش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

راستگو جمعه 2 دسامبر 2016 - 10:42 ب.ظ

از اول دعوت نکنند. نه اینکه دعوت کنندبعد راش ندهندخوب نیست. هرکی می خوادباشه. هرکس خودش را جای این اشخاص بگذاره ببینه چه حالی می شه

ناشناس شنبه 3 دسامبر 2016 - 9:42 ق.ظ

تحریم ها پابرجا/رکود اقتصادی/بیکاری//راکتورها پر از سیمان/عزت ایران بر باد رفته

نام و نام خانوادگي یکشنبه 4 دسامبر 2016 - 10:17 ق.ظ

چقدر شعار دادیم استقلال آزادی جمهوری اسلامی بعد ازسی وهشت سال نه ازازادی خبری است نه ازجمهوری اسلامی مملکتی که نماینده مردم ونماینده نمایندگان مردم حق حرف زدن ندارد حق ندارد بگوید ازادی داریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی