چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امین گنجی پور نویسنده نوجوان اناری یادداشتی را در مورد حماسه ۹ دی فتنه سال ۱۳۸۸ ، برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است.

امین گنجی پور نویسنده نوجوان اناری یادداشتی را در مورد حماسه ۹ دی فتنه سال ۱۳۸۸ ، برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است.

به گزارش ” انارما” امین گنجی پور نویسنده نوجوان اناری یادداشتی را در مورد حماسه ۹ دی فتنه سال ۱۳۸۸ ، برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است.

“احمق ها تصور کردند اینجا گرجستان است”            رهبر معظم انقلاب

فتنه ۸۸ فتنه ای است که قرار بود این نظام را براندازی کند؛ فتنه گران به میدان ریختند هرکار که در توانشان بود انجام دادند، مساجد را آتش زدند، اتوبوس ها و ماشین ها را به آتش کشیدند، مرد را جلوی همسرش به باد کتک گرفتند و هرچه زن زجه و ناله میزد مگر به گوششان میرفت؟؟ این ارازل چندین بار رهگذران ساده را برهنه کردند، به پرسنل نیروی انتظامی اهانت کردند، حتی در تصویری دیدم یک بسیجی را زنده زنده آتش زدند، شهر را به نابودی کشاندند ؛ از اینها بگذریم حتی در ظهر عاشورا رقاصی کردند،سوت و کف زدند و تا میتوانستند به حسین بن علی(ع) اهانت کردند ، آنها گستاخی را به جایی رساندند که با افتخار فریاد زدند، مرگ بر اصل ولایت فقیه، این گستاخان حرمت اماممان را شکستند، واقعا جالب است این بی حرمتی ها را انجام می دادند و بعد که پلیس برای جلوگیری میرفت عده ای ناراحت میشدند که چرا پلیس خشونت میکند! پلیس آمریکا طبق آمار  در هر سال ۴۰۰ نفر را با تیر میزند البته در حالت عادی؛ جالب است بعد زمانی که پلیس ایران میخواهد اغتشاش را مهار کند صدایشان در میآید ! واقعا نمیدانم چه بگویم بگذریم،بگذریم و به خائنان برسیم.
خائنان و رفقای ابرقدرتشان خواب های خوبی دیده بودند اما حواسشان به اشک های این ملت نبود، احمق ها فکر کردند اینجا گرجستان است که با انقلاب گل سرخ از هم بپاشد، خیال کردند اینجا اگر این است که با انقلاب نارنجی ساقط شود، فکر کردند اینجا صربستان است که با انقلاب پنج اکتبر از هم بپاشد؟.
نه خیر اینجا انقلاب اسلامی است، قیام ۹دی را دیدید ؟ از هر قشری آمده بودیم مگر ما اهانت به حسین بن علی را تحمل میکنیم؟ بی حجاب آمده بود با حجاب آمده بود، مرد، زن،بچه، پیر ، جوان همه آمده بودیم ۹دی روز اتحاد ملت ایران است برعلیه خائنان ایران، قیام ۹دی قیام مردم است و جالب است که عده ای ترسو از پشت پرده قیام ۹دی را محکوم میکنند و میگویند ما نمیاییم ، خب نیایید مگر امید ما مردم به شماست؟ امید این مردم به فرزند زهرا ست که میآید و همه ی خائنین را به خاک سیاه میکشد تا آن روز زمان زیادی نمانده فقط صبر کنید..صبر… .

برای تعجیل در فرج صلوات.

امین گنجی پور

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

علی چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 1:57 ب.ظ

احسنت…اصل حرفو زدی

حسین چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 2:01 ب.ظ

ای ول امین جون دمت گرم خوب زدی تو دهنشون.زنده باد انقلاب اسلامی ایران.

ناشناس چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 2:11 ب.ظ

اللهم صل علی محمد وال محمد
ارزوی موفقیت و پیشرفت برای امین اقا
وای وای یاد اون سال و این همه خسارت دل ادم بدرد میاد. اللهم ثبت قلوبنا علی دینک

آشنا چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 6:15 ب.ظ

عالی. مرگ بر منافق و فتنه گر و ضد ولایت فقیه

n,sنام و نام خانوادگی چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 6:15 ب.ظ


در ضمن چه لزومی داره هر اتفاقی رو با اتفاقات امریکا مقایسه کرد.چرا رفاه اونجا رو با رفاه اینجا مقایسه نمیکنین.

آشنا چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 6:16 ب.ظ

عالی.
مرگ برعاملین فتنه

فکور چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 8:38 ب.ظ

مقایسه نمیکنن امریکا با ایرانو؟ns جون

M.A.M چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 10:14 ب.ظ

خیلی تأمل بر انگیز هست اشاره به عده ای شده که به نظر آقای گنجی ترسو هستند وحاضر نیستند به صحنه بیایند شاید بالعکس انسانهای شجاعی هستندکه با مشاهده واقعیاتی از اون حوادث حال حاضر نیستند برای تسویه حسابهای جناحی وسیاسی گروهی معلوم الحال به صحنه بیایند

n,sنام و نام خانوادگی چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 10:27 ب.ظ

(پس این چیه فکور جان)
پلیس آمریکا طبق آمار در هر سال ۴۰۰ نفر را با تیر میزند البته در حالت عادی؛ جالب است بعد زمانی که پلیس ایران میخواهد اغتشاش را مهار کند صدایشان در میآید

حامد چهارشنبه 28 دسامبر 2016 - 11:18 ب.ظ

آفرین بر امین عزیز خلاصه و مفید

Sh پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 8:39 ق.ظ

عالی بود آقای گنجی…حرف دل ما رو زدی

حسین پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 4:18 ب.ظ

دمت گرم امین آقا

رضا پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 10:49 ب.ظ

باسلام درودبر امین این جوان متفکر وخوش ذوق اناری دانش اموز خوب دبیرستان امام حسین موفق باشی

علی جمعه 30 دسامبر 2016 - 11:40 ق.ظ

عالیییییییییی

نام و نام خانوادگي شنبه 31 دسامبر 2016 - 3:29 ب.ظ

آقای گنجی برای شما خیلی زود است که وارد بازی های سیاسی شوی از پدر خود درس بگیر که او باسواد و خوشفکر است
روز ۹ دی ماه متعلق به همه است نه عده که انحصار طلب هستند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی