پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

کارشناس حوزه علمیه گفت:تقوای سیاسی بدین معنی است که در انتخابات پیش رو به کاندیدی رای بدهیم که راه حل مشکلات اقتصادی ما را در لوزان و نیویورک دنبال نکند …

کارشناس حوزه علمیه گفت:تقوای سیاسی بدین معنی است که در انتخابات پیش رو به کاندیدی رای بدهیم که راه حل مشکلات اقتصادی ما را در لوزان و نیویورک دنبال نکند

به گزارش انارما ، حجت الاسلام قدیری کارشناس حوزه و مدیر ستاد مرکزی موسسه امیر بیان قم در تجمع بصیرتی مردم انار با  گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی گفت:بصیرت یعنی شناخت جریانات سیاسی یک ملت و اتفاقاتی که از آن جریانات سیاسی منشعب میشود و در واقع تحلیلی است از رابطه ی بین آن جریانات سیاسی و اتفاقاتی که از آنها حادث میشود.

وی با تمجید از بصیرت ملت ایران در  در روز نهم دی ماه سال۸۸ گفت: امروز ما بیشتر از ۹دی سال ۸۸به بصیرت نیاز داریم چرا که تغییر شرایط منطقه ، خاص تر شدن اوضاع سیاسی کشور و گره خوردن آن به مسائل اقتصادی مردم از جمله دلایلی است که ایجاب میکند ملت ایران نسبت به گذشته  بصیرت بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام قدیری در ادامه با اشاره به قرار گرفتن ملت ایران در یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی گفت:تاریخ نشان داده که فتنه ها خود را زمانیکه ملت ها در پیچ های سرنوشت ساز حساس تاریخی قرار میگیرند نشان می دهند که یکی از این فتنه ها فتنه ملی گراها در اوایل انقلاب بود که با هدف انحراف در مسیر انقلاب و با شعار مردم پسند جمهوری دموکراتیک اسلامی به میدان آمدند اما امام در واکنش به این اقدام ،  بی تردید فریاد زد ، جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

کارشناس حوزه علمیه تصریح کرد: رو نهم دی ماه سال۸۸استعاذه ملت ایران از گمراهی های فتنه بود .

وی با اشاره به انحرافات فتنه۸۸ گفت: هتک حیثیت نظام ، تهمت تقلب و جابجایی ۱۱میلیون رای ، زمینه سازی آشوب و اغتشاش در کشور ،خسارات واردن کردن به جامعه اسلامی و امیدوار کردن دشمنان نظام بخشی از انحرافات و مضلات فتنه سال ۸۸بود.

قدیری با انتقاد از کسانی که میگویند سران فتنه را محاکمه کنید تا آزاد شوند گفت:آیا افرادی که چنین حرفی می زنند اگر کسی به خانه و خانواده شان تعرضی بکند تلاش می کنند تا آن فرد آزاد شود؟

وی خاطر نشان کرد: اصولگرا و اصلاح طلب و هرکس که در هر حزبی هست اگر دل در گرو نظام دارد باید از فتنه بیزاری بجوید و همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که در جمهوری اسلامی تنها حزب حزب الله است که فرماندهی آن بر عهده حضرت آیت الله خامنه ای است.

مدیر موسسه امیر بیان قم در ادامه مذاکره با آمریکا را یکی از مصداق های نفوذ و فتنه جدید دانست و گفت:اینکه مذاکره را پیش می کشند تا با آنها بر سر میز بنشینیم باید بدانیم که مذاکره هدف نیست بلکه ابزاری است که تا مراکز تصمیم گیری کشور مارا به اشتباه بیندازد که آمریکا ممکن است هویت و ذاتش تغییر کند و روزی با کشور ما کنار بیاید.

حجت الاسلام قدیری در بخش دیگری از صحبت هایش به مقوله مهم تقوای سیاسی اشاره کرد و گفت:تقوای سیاسی بدین معنی است که ما باید از راه ها  و لغزش گاه هایی که ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند دوری کنیم.

وی تصریح کرد: تقوای سیاسی بدین معنی است که در انتخابات پیش رو به کاندیدی رای بدهیم که راه حل مشکلات اقتصادی ما را در لوزان و نیویورک دنبال نکند و جهاد کبیر ما اینست که خروجی رای دادن ما انتخاب فردی باشد که با آمریکا مبارزه کند .

کارشناس حوزه اظهار داشت: چهارسال مذاکره با آمریکای قلدر را تجربه کردیم و دسته آخر نتیجه اش این شد که تحریم های ایسا بمدت ده سال دیگر علیه ایران تمدید شد.

قدیری در پایان خاطر نشان کرد:فتنه ستیزی تقوای سیاسی میخواهد و اگر مسئولی در نظام اسلامی نسبت به فتنه ستیزی و مبارزه با دشمن تردید دارد باید به تقوای سیاسی خود شک کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

حسین پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 4:20 ب.ظ

خداییش خوب سخنرانی کرد

salam پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 8:23 ب.ظ

خدا ایشون رو حفظ کنه
واقعا جای تعجب داره که چرا هنوز عده ای از فتنه گران حمایت می کنند و اعلام بیزاری نمی کنند!

ناشناس جمعه 30 دسامبر 2016 - 6:24 ق.ظ

سخنران خوبی بود خیلی. عالی مسایل رو بیان کرد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی