پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

سالن انتظار سینما” تالار شهر” انار در حال احداث است و طبق اعلام شهردار انار این سالن در ۲۲بهمن سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش انارما ، شهرداری انار در هنگام ساخت این سالن در حالیکه تعدادی از درختان با قدمت بیش از۲۰سال طبق نقشه طرح داخل این سالن قرار داشتند بدون […]

سالن انتظار سینما” تالار شهر” انار در حال احداث است و طبق اعلام شهردار انار این سالن در ۲۲بهمن سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش انارما ، شهرداری انار در هنگام ساخت این سالن در حالیکه تعدادی از درختان با قدمت بیش از۲۰سال طبق نقشه طرح داخل این سالن قرار داشتند بدون آنکه این درختان را قطع کند اقدام به ساخت این سالن کرده است و بر روی سقف سالن حفره هایی برای ادامه حیات درختان قرار داده است.

لازم بذکر است برای آغاز بکار رسمی سینما “تالار شهر ” انار لازم است “سالن انتظار” این سینما راه اندازی شود که این سالن بعنوان نگارخانه و نمایشگاه عکس نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

اناری دوشنبه 2 ژانویه 2017 - 6:31 ق.ظ

من گفتم منی چی می خن بسازن اینجو

حسین دوشنبه 2 ژانویه 2017 - 7:43 ق.ظ

ایول
واقعا دمتون گرم!!

ali دوشنبه 2 ژانویه 2017 - 8:00 ق.ظ

بسیار قشنگ و زیباست.

علي دوشنبه 2 ژانویه 2017 - 8:08 ق.ظ

اگه یه تند باد بیاد این درختا سقف رو از جا می کنند

پورگنجی سه‌شنبه 3 ژانویه 2017 - 8:50 ب.ظ

آفرین به بچه های شهرداری انار و شهردار … خداااا قوت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی