سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

دکترای اقتصاد گفت:در بحث صنایع تبدیلی کشاورزی برای مثال تولید روغن پسته ،مربای پسته و سایر تولیدات فرآوری از مغز پسته میتواند در کوتاه مدت نیز بازده اقتصادی داشته باشد. به گزارش انارما ، صبح امروز سه شنبه ۱۴دی کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی شهرستان انار با حضور دکتر اکبری فرد یکی از فرهیختگان انار برگزار […]

دکترای اقتصاد گفت:در بحث صنایع تبدیلی کشاورزی برای مثال تولید روغن پسته ،مربای پسته و سایر تولیدات فرآوری از مغز پسته میتواند در کوتاه مدت نیز بازده اقتصادی داشته باشد.

به گزارش انارما ، صبح امروز سه شنبه ۱۴دی کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی شهرستان انار با حضور دکتر اکبری فرد یکی از فرهیختگان انار برگزار شد.

در حاشیه این جلسه اکبری فرد در گفت و گو با خبرنگار انارما در خصوص طرح های پیشنهادی برای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انار گفت: طرح هایی که به منابع اولیه و مهم ترین آن یعنی آب نیاز نداشته باشد اجرای آن در انار توجیه اقتصادی خواهد داشت.

وی افزود: بکار گیری مشاغل خانگی، استفاده از طرح های فرآوری محصولات کشاورزی  میتواند ادامه دهنده حیات اقتصادی شهرستان باشد.

دکترای اقتصاد در ادامه با بیان نمونه ای از طرح های زودبازده اقتصاد مقاومتی در انار گفت:در بحث صنایع تبدیلی کشاورزی برای مثال تولید روغن پسته ،مربای پسته و سایر تولیدات فرآوری از مغز پسته میتواند در کوتاه مدت نیز بازده اقتصادی داشته باشد.

اکبری فرد در پاسخ به سوالی در خصوص پیش بینی آینده تک محصولی بودن شهرستان انار گفت: با این رویه برداشت و با توجه به محدودیت های آب اصلا نمیتوان آینده مطلوبی برای پسته شهرستان متصور بود اما میتوان با اصلاح روش های آبیاری میتوان آینده نسبتا خوبی را پیش بینی کرد.

وی در پایان تصریح کرد: یقینا چشم انداز روشن با رشد صنعتی شهرستان انار محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 9:29 ق.ظ

حرفهای ایشان همش درگفتارجور در می آد ولی درعمل وانجام نه

حامد جمعه 6 ژانویه 2017 - 12:49 ق.ظ

راست میگه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی