پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

یک فعال سیاسی گفت: هدف اصلی و بلندمدت این جبهه این است که چالش‌های پیش رویی که کشور با آن مواجه شده است را با توجه به در نظر گرفتن مصلحت نظام و ملت، حل‌وفصل کند. به گزارش ” انارما” سید حسین صابری یکی از فرهیختگان اناری و از فعالان سیاسی در استان کرمان گفت: […]

یک فعال سیاسی گفت: هدف اصلی و بلندمدت این جبهه این است که چالش‌های پیش رویی که کشور با آن مواجه شده است را با توجه به در نظر گرفتن مصلحت نظام و ملت، حل‌وفصل کند.

به گزارش ” انارما” سید حسین صابری یکی از فرهیختگان اناری و از فعالان سیاسی در استان کرمان گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک مجموعه تازه تاسیس و گسترده ای است که از اقشار مختلف مردم انقلابی و نخبگان و ورزشکاران و روحانیون را دربردارد که در راس آن حجت الاسلام رحیمیان که هم اکنون تولیت مسجد مقدس جمکران را برعهده دارند می باشند و از یاران خدشه ناپذیر مقام معظم رهبری هستند.

این تشکل از آحاد مردم ایران اسلامی را در برمی‌گیرد ملتی که تبعیت محض از ولی فقیه را اولویت نخست نظری و عملی خود می داند و میتواند از روستاها و شهرستان ها سرچشمه بگیرد.

وی افزود: نیروهای در حال حاضر در این جبهه ،  با توزیع شبکه ای از محله  تا شهرستان باعث خواهد شد تا دغدغه جدی به تبعیت محض از ولی فقیه داشته و بر آن اصرار داشته و آن را راه برون‌رفت از مشکلات بدانند.

این فعال سیاسی بر ضرورت اتحاد و انسجام نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: این جبهه مشتمل بر همه افرادی که معتقد به اصول خط امام، گفتمان انقلاب،‌پیروی از ولایت هستند و ما از همین‌جا از همه دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی خواستاریم که به این حرکت بزرگ مردمی بپیوندند تا به خواست خدا، اقدام و عمل صالحانه برای این ملت عزیز محقق شود.

صابری در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی و بلندمدت این جبهه این است که چالش‌های پیش رویی که کشور با آن مواجه شده است را با توجه به در نظر گرفتن مصلحت نظام و ملت، حل‌وفصل کند.

صابری در خصوص افرادی که اعلام حضور در شورای اسلامی شهر را دارند اظهار کرد: شورای شهر یک نهال رویده از انقلابند و جایگاهشان در قانون اساسی برجسته می باشد به طبع اگر اعضای شورای شهر از متخصصان و حرفه‌ای‌ها باشند با ورود به شورا و تکیه بر مسند و کرسی شورای شهر می‌توانند نظرات و طرح‌هایی را که به صلاح شهر بوده و شهرشان را به سمت توسعه و پویایی پیش می‌برد، مطرح کنند و از این منظر شوراها تاثیرگذاری بسیاری در روند انجام امور شهرها دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرکسی که در این جامعه دغدغه مردم و گرفتاری‌های آنها را دارد و می‌خواهد مردم را در این عرصه به کار بگیرد از جمله حضور نخبگان و بالاخص بانوان  در این عرصه و در راستای اتکای به مردم وارد میدان شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

قطره چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 2:53 ب.ظ

باسلام وبا درود برعزیزی که نوشته اینهمه نثر وسرود
ما رو با ان گپ وگفتار متین اشنا کرد ز ایام گذشته ان وجود
روزهای سرد و سرمای زمستان بهمن پنجاه وهفت
با بهاری در زمستان نا امیدی از دل و جانها برفت
تقدیم به روح بزرگ امام وروان پاک شهدا وانهائی که دل در گرو اسلام وایران اسلامی وبدون انتظار وتوقع وبدون دیده شدن در خدمت این مردم زحمت کش بوده وهستنند وخواهند بود
بادعا و صلوات برای سلامتی رهبر و خود وخانواده خودتان وسر دبیر در ضمن ما را از دعای خیر خود بی نصیب نفرمایید به امید دیدار روی مهدی در دنیا وشفاعت اقا در اخرت انشالله والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی