جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مهندس نظریان مدیرکل راههای جنوب وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه به اتفاق فرماندار انار از وضعیت پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر هم سطح واقع در کمربندی انار بازدید نمودند.

مهندس نظریان مدیرکل راههای جنوب وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه به اتفاق فرماندار انار از وضعیت پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر هم سطح واقع در کمربندی انار بازدید نمودند.


به گزارش” انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۱۵ دیماه سیدضیاء طباطبائی فرماندار انار ، مسئول اداره راه و شهرسازی ، رئیس شورای شهر ، شهردارانار به همراه مهندس نظریان مدیر کل راه های جنوب وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار شرکت جهادنصر در محل کمربندی انار دیدار و در خصوص احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی انار تبادل نظر و پیگیری صورت پذیرفت.

در جلسه ای که پس از پایان بازدید ازتقاطع غیر همسطح کمربندی انار انجام شد طباطبائی فرماندار انار از مساعدتها و تلاشهای مهندس نظریان مدیر کل محترم راه های جنوب وزارت راه و شهرسازی ،شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربناهای کشور  ،شرکت جهاد نصر و پیمانکاران پروژه تشکر و قدردانی نموده و اظهار داشت الحمدالله احداث این تقاطع غیر همسطح به همت عزیزان بصورت مطلوب و مستمر در حال انجام است و امیدواریم در اسرع وقت تکمیل گردد وی همچنین افزود مسئولین شهرستان علی الخصوص نماینده محترم مجلس نیز آماده هرگونه همکاری جهت تسریع در احداث این پروژه هستندو در خصوص پیگیریهای مربوط به اعتبارات قول مساعد داده اند.

در ادامه در این جلسه مسائل مختلفی اعم از پیشرفت فیزیکی کار ،تخصیص اعتبارات ، تهیه قیر برای قسمتهای مختلف پروژه ،میزان پیشرفت روگذر و زیرگذرها ،احداث دوربرگردانها و لوپها و … توسط مهندس نظریان ارزیابی و جهت تسریع در پروژه راهکارهایی ارائه نمودند و در همین راستا مهندس نظریان از طریق تماس تلفنی با نماینده محترم مجلس نیز تبادل نظر و هماهنگیهایی جهت پیگیری از تهران انجام شد.
لازم بذکر است که در حال حاضر حفاری و احداث شمع های تقاطع در حال اتمام است و درخصوص زیرگذرها باتوجه به شروع ساخت دالها و جابجایی فیبرنوری تا چند روز آینده خاکبرداری زیرگذرها نیز انجام می شود.

همچنین در خصوص روگذر اصلی عملیات نصب تیرهای فلزی(افقی) که وزنی حدود ۲۰۰ تن را دارا هستند در محل پایه ها نصب شده و آماده اجرای سقف می باشد که بزودی عملیات آرماتور بندی و قالب بندی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

حامد چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 4:26 ب.ظ

انشا الله هر چه زودتر راه بیفته

حسنی چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 9:30 ب.ظ

شما فقط بروید یزد ببینید در کوتاه ترین زمان چه پلهایی ساخته شده و میشود از یک فرد عکس میگیرند بگویند ما؟ ولی هفته ای دو بار بازدید دارند از این پل چندین ساله که هنوز هم معلوم نیست چند سال دیگر هم طول بکشد تا تمام شود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی