جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

به گزارش ” انارما” ؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از موازی کاری در کشور، گفت: خانواده های بیماران خاص مشکلات مادی و فرهنگی بسیاری در بحث درمان و نداشتن اطلاعات لازم درخصوص پیشگیری بیماری مواجه هستند.

وی افزود: بسیاری از بیماران بیکار یا درآمد کمی دارند که با توجه به شرایط خاص این بیماران باید اقدامات مناسبی برای درمان آنها صورت بگیرد و حتی این افراد از تسهیلات بعد از درمان نیز استفاده کنند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: باید هزینه دسترسی و نوبت دهی این بیماران نیز برطرف شود چراکه زمان برای برخی از بیماران اهمیت زیادی دارد.

انارکی خطاب به بنیاد بیماریهای خاص گفت: این بنیاد پیشنهادهای خود را در اختیار دولت و نمایندگان مجلس قرار دهند تا خلاهای قانونی درباره بیماران خاص برطرف شود و این بیماری نهادینه شود.

وی در خصوص بحث پرداخت قرض الحسنه به بیماران خاص بیان کرد: باید یا ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود و این بیماران ار کمک های مالی بهره مند شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 7 ژانویه 2017 - 3:13 ب.ظ

دست درد اقای انارکی حرف دل بیماران رو زدی واقعا بعضی بیماران خاص هیچ درامذی ندارن باید بهشون کمک بشه

ناشناس شنبه 7 ژانویه 2017 - 3:14 ب.ظ

دست درد نکنه حرف دل بیماران رو زدی واقعا بعضی بیماران خاص هیچ درامدی ندارن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی