جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سالهاست که اعضای شورای جوادیه نامه نگاری میکنند تا جوادیه و توابع به انار ملحق شود ولی هنوز به این موضوع مهم رسیدگی نشده است…

سالهاست که اعضای شورای جوادیه نامه نگاری میکنند تا جوادیه و توابع به انار ملحق شود ولی هنوز به این موضوع مهم رسیدگی نشده است.

به گزارش انارما ، سایت خبری جوادیه فلاح در گزارشی نوشت:  از توابع نوق رفسنجان،فاصله ای ۸۵ کیلومتری با شهرستان رفسنجان و فاصله ۳۰ کلیومتری با شهرستان انار دارد. گرچه مسئولان محترم بخش نوق بویژه مهندس ابراهیمی بخشدار محترم نوق و یا ملانوری فرماندار محترم شهرستان رفسنجان برای رفاه مردم فعالیتهای چشمگیری انجام داده اند ولی علیرغم جاده شلوغ و حادثه ساز که تاکنون باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از همشهریان شده ، با اینحال مردم این دیار میبایست برای انجام امورات اداری و… به رفسنجان سفر کنند. مثلا اگر حادثه ای رخ دهد، با اینکه با شهرستان انار فاصله بسیار کمتری داریم اورژانس میبایست حتما مریض یا مجروح را به رفسنجان برساند چه بسا سالهای قبل البته قبل و پس از راه اندازی اورژانس به دلیل طولانی بودن مسیر تا رفسنجان تعدادی از مصدومان جان خودشان را در آمبولانس از دست داده اند.

آمار و ارقام موجود است،جمعیت جوادیه فلاح کمتر از بهرمان و صفائیه نیست تازه این دو شهر سالهاست که به شهر تبدیل شده اند ولی متاسفانه جوادیه علاوه بر اینکه توجه کمتری به آن شده و جمعیت و حتی توانمندی های بالاتری نسبت به نقاط دیگر نوق دارد هنوز نام روستارا به دنبال خود یدک میکشد.

مردم از روستا ماندن جوادیه حرفی ندارند ولی از اینکه میبایست در این جاده پرخطر هرروز فاصله ۸۵ کیلومتری را طی کنند، از مسئولان گله دارند.

سالهاست که اعضای شورای جوادیه نامه نگاری میکنند تا جوادیه و توابع به انار ملحق شود ولی هنوز به این موضوع مهم رسیدگی نشده است. البته بعضی افراد در جاهای مختلف و حتی گروههای واتس آپ و تلگرام و… بهرمان را مقصر این موضوع میدانند ولی در اینجا به اطلاع میرسانیم این حرفها فقط بخاطر ایجاد دو دستگی بین مردم شریف بهرمان و جوادیه فلاح است وگرنه مردم جوادیه و بهرمان از قدیم تاکنون رابطه دوستانه داشته و دارند و امیدواریم این مشکلات را گردن مسئولان و مردم عزیز شهر بهرمان نیاندازیم.

مشکل شهر شدن و ملحق شدن به شهرستان انار میبایست از طریق نماینده های محترم مجلس و مسئولان استان صورت میگرفت و در سالهای گذشته این نمایندگان در حق مردم کوتاهی کردند.امید است نماینده فعلی، مهندس انارکی محمدی که از قدیم در این منطقه رفت و آمد داشته اند و با مشکلات مردم آشنایی کامل دارند و از زمان آغاز به کارشون در مجلس تابحال چندین مرتبه به منطقه نوق سفر کرده اند که به جرات میتوانیم بگوییم مهندس انارکی  تنها نماینده انار و رفسنجان است که به طور جدی مشکلات مردم منطقه را پیگیری و به سرعت مشکلات را رفع نموده است و واقعا خدمات ایشان بی سابقه و کم نظیر است.

مردم جوادیه نیز برای الحاق شدن جوادیه به شهرستان انار پس از خداوند منان امیدشان به جناب مهندس انارکی محمدی هست. البته نمایندگان قبلی هم برای جوادیه زحمت کشیده اند ولی در جاهایی زحمت کشیده اند که خواسته مردم نبوده و اگرهم بوده بخاطر تعداد محدودی از مردم بوده.

بسیاری از مردم میگویند از بس که بعضی مسئولان جهت آسفالت جاده نوق به بافق بخاطر وعده های توخالی مارا سرکار گذاشتند، خسته شدیم. لطفا ما را به انار ملحق کنید، خودمان جاده را آسفالت و مشکلات را رفع میکنیم. مگر افراد خیر در این منطقه کم داریم؟ چه بسا بسیاری از مکانها در منطقه نوق با همت افراد خیر جوادیه الهیه ساخته شده و امکانات آنها فراهم شده است.

یکی از همشهریان دیگر میگفت سالی چندین مرتبه این جاده کلنگ زنی ولی اقدامات بعدی و اصلی فراموش میشود. لااقل اگر جاده را آسفالت نمیکنید آنرا کلنگ کاری نکنید!

این مطلب به سفارش مردم شریف جوادیه فلاح در این پایگاه منتشر شد و امیدواریم مسئولان محترم استان و شهرستان جهت آسایش و آرامش مردم این شهر هرچه زودتر برای ملحق شدن جوادیه فلاح به شهرستان انار اقدامات لازم را انجام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

همشهری شنبه 7 ژانویه 2017 - 1:04 ق.ظ

اغا قبلش بیمارستان انار رو راه بندازین اخه اینجوری اگه ب انار الحاق بشه باید مریض هاشونو سی کیلومتر بیارن طرف اناربعد دوباره صد کیلومتر برن طرف رفسنجون خخخخن

ملا شنبه 7 ژانویه 2017 - 11:56 ق.ظ

خاطرات خوش از انار دارد بخا طر همین است به همشهری واقوام گفته انار حیات خلوت خوبی است

راستگو شنبه 7 ژانویه 2017 - 2:25 ب.ظ

راست میگن بندگان خدا

محمدی جوادیه شنبه 7 ژانویه 2017 - 3:29 ب.ظ

از پیگیریتون بسیار ممنونم. انشالله هرچه زودتر جوادیه و توابع به شهرستان انار ملحق بشه. بزرگترین مشکل ما جوادیه ایها با رفسنجان، فاصله بسیار زیاد آن هست که هرروز باید برای انجام امورات اداری۸۵کیلومتر راه برویم و وقتمان تلف شود. تازه برخورد مسئولان انار تاکنون بهتر از مسئولان رفسنجان بوده. من در اینجا از مهندس انارکی محمدی که واقعا تنها نماینده ایست که توی قلب مردم نوق جای گرفته درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنند. باتشکر

نام خانوادگی ع شنبه 7 ژانویه 2017 - 9:24 ب.ظ

اقایانی که از انار رفتن هتوز از انار خوششان می اید که اقوامشان را در انار جا بزنند و زیر نظر حیاط خلوت انار شوند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی