سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار به مناسبت ارتحال هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر نمود:

سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار به مناسبت ارتحال هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر نمود:

بسمه تعالی
اناالله وانا الیه راجعون                 
 
خبر درگذشت جانگداز مجاهد فقیه ، یار دیرین امام (ره)، یاور روزهای سخت انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شوکی بزرگ بر پیکر ملت شریف ایران بود و موج عظیمی از غم و اندوه را در سر تا سر کشور رقم زد .
مبارزات مستمر این شخصیت عالیقدر در راه برپایی حاکمیت دینی در دوران پیش از انقلاب و حضور موثر و تعیین کننده او در همه عرصه‌های انقلاب از آغاز تا امروز از وی شخصیتی ممتاز و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران ساخته است.
ایشان پس از عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه اسلام و انقلاب به یار دیرین خود امام خمینی(ره) پیوستند و یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.
  بر همین اساس ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران اسلام و مردم شریف شهرستان انار ابراز می داریم و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسالت داریم.

سید ضیاء طباطبائی
فرماندارشهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی