جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت کلنگ ساخت خانه بهداشت شماره ۲ گلشن (شهرک رزمندگان) با حضور مسئولین به زمین زده شد. به گزارش ” انارما” این پروژه که از طرح های مشارکتی وزارت بهداشت می باشد، با مشارکت ۵۰ درصدی خیر ارجمند  حاج محمد جدیدی ( فرزند حاج علی ) و ۵۰ درصد […]

در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت کلنگ ساخت خانه بهداشت شماره ۲ گلشن (شهرک رزمندگان) با حضور مسئولین به زمین زده شد.

به گزارش ” انارما” این پروژه که از طرح های مشارکتی وزارت بهداشت می باشد، با مشارکت ۵۰ درصدی خیر ارجمند  حاج محمد جدیدی ( فرزند حاج علی ) و ۵۰ درصد اعتبارات دولتی دانشگاه صبح امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه در زمینی به مساحت ۳۰۹ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر ساخته خواهد شد.

دکتر برجی مدیر شبکه بهداشت و درمان انار در این مراسم ضمن تشکر از خیرمحترم در امر مشارکت این طرح عنوان کرد: شهرک رزمندگان گلشن با ۳۰۰ خانوار امکان دسترسی بهتر و بیشتر به خدمات بهداشتی را با ساخت این خانه بهداشت خواهند داشت که قطعا باعث رشد و ارتقای شاخص های بهداشتی در این منطقه می شود .

 وی ابراز امیدواری کرد و گفت : با مشارکت خیر محترم بودجه دولتی را نیز سریعتر جذب و در کوتاه ترین زمان ساخت خانه بهداشت را به پایان می بریم .

در این مراسم امام جمعه امین شهر ، فرماندار انار ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی گلشن ، پزشک و پرسنل مرکز خدمات جامع گلشن حضور داشتند .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

همشهری چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 4:50 ب.ظ

خیر محترم اسم نداره؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی