سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

تزئینات محل برگزاری این مراسم و حضور با شکوه مردم نشان از آن داشت که الحق مردم روستای ده رئیس برای این شهیدبزرگوار به خوبی آبروداری کردند…

تزئینات محل برگزاری این مراسم و حضور با شکوه مردم نشان از آن داشت که الحق مردم روستای ده رئیس برای این شهیدبزرگوار به خوبی آبروداری کردند.

به گزارش انارما ، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۹دی مراسم “شهدا آبروی محله” ویژه شهدای روستای ده رئیس و سردار شهید سیدعلی اکبر صابری در منزل پدری این شهیدبزرگوار در روستای ده رئیس برگزار شد.

در این مراسم که خانواده شهید صابری و جمعی از مسئولین و مردم نیز حضور داشتند ابتدا سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در برگزاری این مراسم به شکل مطلوب به سبک زندگی شهدا اشاره کرد و گفت: نمونه بارز سبک زندگی ایرانی اسلامی  ،سبک زندگی شهدای ماست که باید الگوی زندگی روزمره ما قرار گیرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صابری اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند و این شهیدان در نزد خداوند چنان مقامی دارند که فردای قیامت نه تنها برای خانواده خود بلکه برای همه همرزمان ، دوستان و شیعیان شفیع هستند.

سیدحسین صابری برادر شهید سیدعلی اکبر صابری و از فرهیختگان انار در ادامه این مراسم با اشاره به فداکاری های شهدا خاطر نشان کرد: یکی از ثمرات انقلاب اینست که مردم پا به پای رهبری در عرصه های مختلف همچون روز ۲۲بهمن ،نه دی و روز قدس حضور میلیونی دارند و مطیع امر ولایت هستند.

صابری در ادامه با برشمردن صفات و ویژگی های سیدعلی اکبر گفت: شجاعت و نترس بودن ،قاطعیت و جدیت و همچنین شوخ طبعی و توجه ویژه به روابط خویشاوندی بخشی از صفات سردار شهید صابری بود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه پایداری انقلاب اسلامی را در سه نکته اساسی اسلام ، ولایت فقیه و خون شهدا دانست و تصریح کرد: همه ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

سیدحسین صابری در پایان با هشدار به خانواده ها در خصوص آسیب شبکه های اجتماعی اظهار داشت: هیچ کس مخالف صفرتاصد شبکه های اجتماعی نیست اما باید طریق صحیح استفاده از این شبکه ها را مدنظر داشته ایم و مراقب رفتار فرزندانمان در فضای مجازی باشیم.

این مراسم با خاطره گویی دوتن از همرزمان سردار شهید صابری و همچنین مرثیه سرایی کربلایی اکبرچاهخویی ادامه یافت و در پایان به اعضای خانواده شهید صابری لوح یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شاهد چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 9:59 ب.ظ

باتشکرویژه از خبرنگار انار ما که بطور کامل این مراسم روپوشش دادند..

حمید چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 11:23 ب.ظ

خیلی جالب بود تشکر میکنم از تمام دست اندر کاران به خصوص از سرهنگ مرادی

نصیحت چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 11:28 ب.ظ

واقعا که مراسم خوبی بود

حمیدرضا محمد باقری پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 2:20 ب.ظ

خوبه عالیه

ناشناس پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 3:30 ب.ظ

مازنده ایم تایاد شهدا زنده است روحشان باسالارشهیدان محشور

گمنام پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 8:23 ب.ظ

سلام خیلی مراسم عالی سرشار از معنویت بود مخصوصا اینکه توی خونه قدیمیشون با اون موتور وسط حیاط یه فضای خاصی به مجلس داده بود خدا قوت به همه دست اندرکاران میگم امیدوارم ادامه دهنده راهشون باشیم یا علی مدد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی