شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مسئول فضای سبز شهرداری انار از آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر خبر داد.

مسئول فضای سبز شهرداری انار از آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر خبر داد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از ” روابط عمومی شهرداری انار”  مسئول فضای سبز شهرداری انار در این باره عنوان کرد: هرس به موقع درختان یکی از اصلی ترین کارهایی است که می توان برای سلامت درخت انجام داد و واحد فضای سبز شهرداری در راستای اجرای این مهم اقدام به هرس زمستانه درختان و علف های هرز در سطح پارک ها،میادین، بلوارها و معابر شهر انار نموده است.

وی در ادامه افزود: درختان اگر در شرایط طبیعی و بدون دخالت انسان رشد کنند، بعد از مدتی تبدیل به درختان با شاخه های متراکم شده که این مهم از لحاظ شکل ظاهری و هم چنین رشد درخت مطلوب نمی باشد.

وی هدف از اجرای عملیات هرس کاری درختان را تراکم بالا و نرسیدن نور و هوای کافی به برگ ها و در نتیجه خشک و از بین رفتن تدریجی برگ ها و شاخه ها برشمرد.

مسئول فضای سبز شهرداری انار در پایان نتایج حاصل از عملیات هرس درخت را حذف شاخه های اضافه، شکسته و آفت زده، حذف پا جوش ها، ایجاد شکل ظاهر مناسب برای درختان ودرختچه ها، از بین بردن شاخه های پیر، جوان نمودن درختان و ایجادشرایط مطلوب برای ورود نور و هوا کافی جهت رشد مناسب و ایده آل درخت است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ناشناس پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 7:45 ب.ظ

مسئول فضای سبز ایا اسم ندارد؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی