پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید به سازمان‌های زیر مجموعه خود توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید به سازمان‌های زیر مجموعه خود توجه بیشتری داشته باشد.

 

به گزارش ” انارما” ، احمد انارکی محمدی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان پزشکی قانونی استان کرمان اظهار داشت: متاسفانه قوه قضائیه به سازمان‌های زیر مجموعه کمتر توجه می‌کند.

وی افزود: قوه قضائیه خود را جدا می‌داند و از این جدایی ضرر می‌کند، از چند سال قبل پیگیر هستیم تا وضعیت پزشکی قانونی در شهرستان رفسنجان و انار فعالیت جدی داشته باشد.

انارکی محمدی بیان داشت: با وضعیتی کنونی که داریم در برنامه ششم هم جایگاهی برای پزشکی قانونی در نظر گرفته نشده است.

وی همچنین به وجود گسترده افاغنه در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و ادامه داد: مشکلاتی از جمله تصادفات زیاد در این بخش نیازمند جدی پزشکی قانونی در این منطقه است.

منبع: فارس

دیدگاه کاربران

فرهنگی شنبه 21 ژانویه 2017 - 2:29 ب.ظ

جناب ….: آیا این قدر مشتاق سایت ضد ارزش در انار هستید که حتی نتوانستین برای جلوگیری از نارضایتی اکثریت معلمین در این چند روز حتی یک کلمه به دفاع از آبروی معلمین حرف بزنید .شما مطمئن باشید اگر همین طور ادامه بدید دیگر تو انار هم رای نخواهید آورد . به شما پیشنهاد می کنم حتما یک انسان بی طرف را برای گوش دادن حرف معلمین در مورد سایت ضد ارزش در انار داشته باشید. آقای … مرگ به همه ما نزدیک است !یادتان نرود دنیا پاره خط است و آخرت نیم خط حتما می دانید نیم خط شروع دارد ولی پایان ندارد!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی