جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

امام جمعه انار گفت: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ  تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

به گزارش”انارما“، حجت‎الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان به اهمیت صحیح فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر والدین در تربیت فرزندان کوتاهی کرده و آن‎ها را مؤدب به آداب الهی نکنند در آینده دست به اعمالی می‎زنند که مایه شرمندگی خانواده و بستگانشان می‎شوند.

وی در ادامه با توجه به ماه بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: هدف از جشن‎های دهه فجر فقط جنگ شادی و خنداندن مردم نیست، بلکه هدف ابلاغ پیام‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب‎های هنری و فرهنگی به مردم به ویژه جوانان است.

منتظری با اشاره به بدعهدی آمریکا در توافق برجام تصریح کرد: اعمال تحریم‎های جدید، تمدید ۱۰ ساله تحریم‎های قبلی و ایجاد مانع در رفع تحریم‎های بانکی ازجمله بدعهدی‎های آمریکاست.

وی تنها راه برون‎رفت از این تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تنها راه برون‎رفت از تحریم‎ها استفاده از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های داخلی به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‎های ارزشمند کشور است که در طی نهضت شکوهمند ایران اسلامی نقش‎آفرین بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از تصویب برجام خیلی ها امیدوار بودند و آینده مطلوبی را برای کشور متصور می شدند اما اکنون بعد از گذشت یکسال از توافق برجام هیچ  تغییرات ملموس و محسوسی در زندگی مردم ایجاد نشد و آمریکایی ها مرتب کارشکنی کردند نه تنها تحریم هارا برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند

امام جمعه انار با توجه به مثلث شوم آل خلیفه، انگلیس و آل سعود ادامه داد: جنایت‎های آل خلیفه در بحرین ازجمله اعدام سه جوان شیعه انقلابی، قتل و غارتگری آل سعود در کشور یمن و حمایت از گروه‎های تروریستی در عراق و سوریه، ارسال سلاح و پول و حتی آموزش سرکوب‎گران بحرینی نیز ازجمله خیانت‎های انگلستان است.

منتظری در پایان به حادثه ناگوار آتش‎سوزی در ساختمان پلاسکو اشاره کرد و شهادت جمعی از آتش‎نشانان فداکار را تسلیت گفت و عنوان کرد: این حادثه بسیار اندوهناک و جانکاه بود، زیرا جمعی از آتش‎نشانان فداکار و ارزشمند جان خود را برای نجات جان هموطنان فدا کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 21 ژانویه 2017 - 4:13 ب.ظ

سلام.
همینکه روند بدبختی مردم کُند شد و از سرعت افتاد: خدا رو شکر.
خداییش هم نباید تااین حد ناشکر باشیم. بهرحال الان داریم روزی ۲ الی ۳ میلیون بشکه نفت میفروشیم یعنی بیشترین مقدار بعداز انقلاب. بازم خداییش خیلی از تحریمها هم برداشته شدند بیایید الکی و به زور چپونی سیاه نمایی نکنیم!ع
خودت جوونی و خیلی چیزهارو داری کم کم میفهمی.
مشکل کشور اینه که همه امور+ پست ها+ وظایف + و.. از دم سیاست زده شده اند. نمونش همین نطق حاج اقا منتظریست! بینی و بین الله یعنی این برجام هیچی برامون نداشته؟؟؟
چرا مردم تااین حد به همه چی دهن کجی می کنند؟ چرا مردم در بسیاری از امور در خلاف جهت و حرکت مسئولین حرکت می کنند؟؟
چرا این همه اختلاس؟
چرااینهمه فاجعه؟
چرااینهمه بی حجابی؟
چرا همین مردمی که در قدیم برای فتوای مجتهدین خون می دادند و شیشه قلیان در حرمسرا می شکستند ولی الان حاضر نشدند از یارانه ۴۵ تومنی خود دست بکشند و کوتاه بیان؟ مگه اکثر مراجع نگفتند اگه نیاز ندارید این پول رو نگیرید؟
چرا همه ما اهم از مردم و مسئولین ، عاقبت کارمون رو گردن نمی گیریم و به استکبار و خارج حواله می دهیم. خود شانه خالی می کنیم؟
گفتنی زیاد است …
یه انتقاد : چرا حاج اقا منتظری و اقای ابراهیمی که تابدین حد دم از اقتصاد مقاوتی می زنند و می زدند خودشان اقدام و عمل نکردند و نمی کنند؟؟
اینهمه باند و بلندگو که جدیداً در مهدیه نصب کرده اند+ این چوبهای حایل میان زنان و مردان+ این TVهای الکی و مزخرف+ قبلاً اون پرده های ویدئو پروژکتور و ۲ عدد ویدئو پروژکتور و… کجایش با اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته و دارد؟؟؟
من اگر نماز جمعه میایم صرفا برای دید و بازدید از دوستان و نماز جماعتش است وگرنه که حرف و عمل اقایان از زمین تا اسمان فاصله دارد.
تا این سن اموختم که تعصب خاص و خشک بر روی هیچ مسئله و شخص سیاسی نداشته باشم. که متاسفانه همشان دروغ است دروغ.
متشکر.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی