جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

در یک پدیده نادر و عجیب وجود خاصیت آهن‌ربایی در بدن پدر و پسر اصلاندوزی سبب جذب اجسام فلزی به بدن آنها می‌شود…

در یک پدیده نادر و عجیب وجود خاصیت آهن‌ربایی در بدن پدر و پسر اصلاندوزی سبب جذب اجسام فلزی به بدن آنها می‌شود.

به گزارش انارما به نقل از ارس تبار،خانواده ای در روستای نورمحمد کندی علیای اصلاندوز واقع در استان اردبیل روز گذشته به طور ناگهانی شاهد تغییرات جدی در بدن پسر چهار ساله ای، به نام محـمد رضا قرار گرفتند  و پس از اطمینان کامل از این ماجرا که بدن محـمدرضا توانایی عجیبی در جذب اجسام آهنی را دارد،با ارس تبار تماس برقرار کردند.

علی صباحی پدر محمد رضا گفت:پسرم در حال خوردن غذا بود و با همان شیطتنت های کودکانه اش قاشق را به صورت خود میزد و بعد از چند بار تکرار ، متوجه این موضوع شد که قاشق به صورتش می چسبد.

وی افزود:من و مادرش بعد از دیدن این اتفاق،تعجب کرده و با کنجکاوی قاشق ها را در دیگر اعضای بدن او آزمایش کردیم و شاهد آن بودیم که قاشق ها بدون هیچ حرکت و تکانی ثابت ایستاده اند.

صباحی در ادامه بیان کرد:موضوع ارثی یودن این ماجرا من را بر آن داشت که این عمل را بر روی بدن خود انجام بدهم و من نیز همان چیزی را مشاهده کردم که در بدن محمد رضا شاهدش بودیم و بطور قطع به یقین دانستم بدن من و پسرم به اجسام فلزی تمایل عجیبی نشان می دهد.

به گفته وی اشیا دیگری از جمله اتو هم به بدنش می چسبد و این جذابیت و چسبندگی در شب ها بیشتر است.

اما به گفته نیک نژاد یکی از متخصص بیماری های عضلانی، طب فیزیکی و توانبخشی،ساختار پوستی این دسته از افراد، صیقلی است و چسبندگی بیشتری دارد و نوع بافت چربی پوست، باعث می شود که اشیاء به بدن بچسبد و عوارضی هم ندارد.

وی می گوید:برخی ها به این افراد، مغناطیسی می گویند که این اصطلاح، ناشی از باوری اشتباه است و در واقع هیچ میدان مغناطیسی در اطراف آنان وجود ندارد.

روستای نورمحمدکندی علیا در ۸ کیلومتری شرق اصلاندوز استان اردبیل واقع شده است.

تصاویری از محمدرضا و پدرش و همراهی اجسام فلزات بر بدنشان را در ادامه مشاهده می کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی