سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه شهر انار گفت: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

 

امام جمعه شهر انار گفت: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

 

به گزارش «انارما»؛ حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پیرامون ارزش و عظمت حضرت زینب (س) اظهار داشت: ارزش و عظمت حضرت زینب (س) به علت موضع و حرکت انسانی و اسلامی ایشان بر اساس تکلیف الهی بود.

امام جمعه انار بیان داشت: زنان ایرانی با اقتدا به حضرت زینب (س) مظهر حجب و حیا هستند.

وی هدف دشمنان را کمرنگ کردن حجاب اسلامی و غیرت دینی ذکر کرد و گفت: یکی از اهداف مهم رسانه‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضدانقلابی کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی است.

امام جمعه انار به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم‌ها، جشن‌ها، عروسی‌ها و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی مفاسد و بی‌بند و باری‌ها را بگیرند.

وی روز پرستار را به همه پرستاران سخت‌کوش تبریک گفت و افزود: یکی از عبادت‌های بزرگ پرستاری از بیماران است که نزد خداوند متعال اجر و پاداش فراوانی دارد.

منتظری روز ۲۲ بهمن را روز مظهر اقتدار، عزم و اراده ملی دانست و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه غیرت ملی و همت والای مردم است که موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

من جمعه 3 فوریه 2017 - 7:12 ب.ظ

خدا لعنت کنه هر کی رو که دنبال بی حجاب کردن زنان ما هست

دانش آموز جمعه 3 فوریه 2017 - 11:13 ب.ظ

سیاست خیلی کثیفه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی