پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب با حضور فرماندار انار، امام جمعه امین شهر ، شهردار امین‌شهر و شماری از مسئولان روز شنبه ۱۶ بهمن در هنرستان باقر العلوم(ع) امین‌شهر شهرستان انار گشایش یافت.

نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب با حضور فرماندار انار، امام جمعه امین شهر ، شهردار امین‌شهر و شماری از مسئولان روز شنبه ۱۶ بهمن در  هنرستان باقر العلوم(ع) امین‌شهر شهرستان انار گشایش یافت.

به گزارش ” انارما” ؛ نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن‌اسلامی دانش آموزان هنر آموزان هنرستان باقر العلوم(ع) امین‌شهر برپاشده است و دانش آموزان در ایام‌الله دهه مبارک فجر می‌توانند از این نمایشگاه‌ها دیدن ‌کنند.


این نمایشگاه  غرفه‌های مختلفی چون زنده به گور کردن مدرن، غرفه مهدیاران ،غرفه معرفی چهره های انقلابی، غرفه امام عشق ، غرفه واقعه پلاسکو ، غرفه خاکریزهای زنانه ، غرفه دستاوردهای انقلاب اسلامی، غرفه من انقلابیم ، غرفه خانه عنکبوت و غرفه ایستگاه پایداری در رشته‌های مختلف به نمایش گذاشته‌شده است.

منبع تصاویر : روابط عمومی فرمانداری و اداره آموزش و پروزش شهرستان انار

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

مردم شهر شنبه 4 فوریه 2017 - 9:27 ب.ظ

مردم همانطور مشاهده نمودید تمام این خیابان ها تمام طراحی زیرسازی و جدول گذاری و اماده شده است و در سال گذشته اعتبارات به صورت کامل پرداخت شده است و در سال گذشته مکاتبات نموده جهت قیر رایگان از کشور که قرار بود در سال گذشته بالغ بر ده روستا قیر رایگان تحویل شود که مشخص نیست به چه دلایلی قیر را بعد از یک.سال اکنون تحویل داده شده است این پروژ ها مال سال گذشته است مربوط به امسال و ایشان نیست

دانشجو یکشنبه 5 فوریه 2017 - 5:08 ب.ظ

خانم رفیعی طلا بیستیییییی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی