شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  با  قدردانی از زحمات رابطین سلامت، گفت: رابطین بهداشت عضو فعال و بازوی توانمند بهداشت و درمان شهرستان انار هستند. به گزارش ” انارما” بعداز ظهر یکشنبه ۱۷ بهمن ماه جشن انقلاب همراه با تجلیل از رابطین سلامت شهرستان، با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  با  قدردانی از زحمات رابطین سلامت، گفت: رابطین بهداشت عضو فعال و بازوی توانمند بهداشت و درمان شهرستان انار هستند.

به گزارش ” انارما” بعداز ظهر یکشنبه ۱۷ بهمن ماه جشن انقلاب همراه با تجلیل از رابطین سلامت شهرستان، با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و داوطلبان سلامت مراکز و خانه های بهداشت و رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) و امام جمعه امین شهر و فرماندار انار  در محل تالار ملائکه انار برگزار گردید.

برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این مراسم با  قدردانی از زحمات رابطین سلامت، گفت: رابطین بهداشت عضو فعال و بازوی توانمند بهداشت و درمان هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان  در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد ۳۷۱ نفر از رابطین بهداشت که در میان آنها متخصصین رابطین سلامت هم حضور دارند حدود ۱۰۲۲ خانوار را تحت پوشش خود دارند که حضور فعال و مستمردر زمینه بهداشت و سلامت ، شناسایی مشکلات بهداشتی و مشارکت داوطلبانه در اجرای طرح های بهداشتی و …  از جمله مهم ترین شرح انتظارات رابطین بهداشت می باشد.

در حاشیه این جشن برنامه های شاد و متنوع ازطرف گروه هنری انارآوا اجرا و در پایان از پرستاران بیمارستان و مربیان بهداشت و رابطین بهداشت شهرستان انار تجلیل به عمل آمد.

تصاویر: فاطمه عبداللهی

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 5 فوریه 2017 - 9:59 ب.ظ

سلام. اینجا تالار ملائکه هستشا

همشهری دوشنبه 6 فوریه 2017 - 11:32 ق.ظ

سلام، واقعا اینجا جاش بود که از زحمات برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام آقای شیخ علی گنجی هم قدر دانی بشه و هم در این جلسه شرکت داشته باشه !!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس دوشنبه 6 فوریه 2017 - 3:21 ب.ظ

جای جواد جدیدی خالی!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی