جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرماندار انار در جلسه تنظیم بازار خواستار راه اندازی میدان میوه و تره بار برای حل موضوع چندنرخی بودن میوه در شهرستان شد…

فرماندار انار در جلسه تنظیم بازار خواستار راه اندازی میدان میوه و تره بار برای حل موضوع چندنرخی بودن میوه در شهرستان شد.

به گزارش انارما ، ۱۹بهمن ماه باتوجه به نزدیک شدن به عید نوروز ستاد تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست  طباطبائی فرماندار انار  تشکیل جلسه داد.

طباطبائی در این جلسه با اشاره به اهمیت تنظیم بازار در شب عید گفت : سلامت و امنیت جامعه در پرتو اقدامات تنظیم بازار است .

وی افزود: کلیه ادارات متولی باید ضمن نظارت بر وضعیت بازار ترتیبی اتخاذ شود که کالای مورد نیاز مردم به صورت آسان با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

در ادامه  فرماندار انار در خصوص راه اندازی میدان میوه و تره بار در شهرستان انار برای حل موضوع چند نرخی بودن قیمت میوه و توزیع میوه با قیمت مناسب همچنین انجام تمهیدات لازم جهت تامین میوه شب عید تاکید نمودند.

طباطبایی خواستار فعالیت دقیق نانوائی ها در طی ایام تعطیل عید و سیزده شد و از مسئولین خواستند تا در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد ضمن مذاکره با مدیر کل تعزیرات نماینده این اداره در ماه آخر سال حضور بیشتر و نظارت بیشتری بر بازار شهرستان انار داشته باشد. ضمنا جانمایی و جذب سرمایه گذار برای احداث محلی برای نمایشگاه های شهرستان انار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص از سرمایه گذارانی که بخواهند همکاری نمایند دعوت به همکاری شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی