شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی ویژه بانوان جام فجر ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار و مسئولین شهرستان، با اهدای لوح تقدیر و جوایز به نفرات برگزیده مسابقات در تالار شهر انار  پایان یافت . به گزارش ” انارما” مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار  ضمن تبریک به برگزیدگان […]

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی ویژه بانوان جام فجر ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار و مسئولین شهرستان، با اهدای لوح تقدیر و جوایز به نفرات برگزیده مسابقات در تالار شهر انار  پایان یافت .

به گزارش ” انارما” مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار  ضمن تبریک به برگزیدگان مسابقات ورزشی که به مناسبت ایام الله دهه ی فجر در تالار شهر انار بر گزار شد ،بر حفظ روحیه ورزشی در کنار برد و باخت ها تاکید کرد و افزود : باید تلاش شود روحیه ورزشکارانه در بین همه ی مردم و افراد انقلابی و بانوان ورزشی و بسیجی گسترش و استمرار داشته باشد تا موجب شادابی و سلامتی برای تمامی اقشار مردم اتخاذ گردد.

گفتنی است مسابقات جام فجر که به مناسبت ایام الله دهه فجر و از سوی ناحیه سپاه انار برگزار شد، نفرات برتر تیم والیبال بانوان مورد تقدیر قرار گرفتند..

در پایان این مراسم فیلم داستانی “هنگامه”روایت خانواده مدافعان حرم  در تالار شهر اکران شد.

 

انتهای پییام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی