جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد…

امام جمعه انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خطبه اول نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت الهی ، به معنای تحول اخلاقی و فرهنگی و اعتقادی بود که باعث شد ملت ایران ارزشهای مادی برآمده از فرهنگ الحادی را کنار گذاشته و ارزش های متکی بر فرهنگ توحیدی را انتخاب کنند .

وی به آسیب ها و تهدیداتی که انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار میدهد اشاره کرد و گفت: دلسوزان انقلاب اسلامی اول باید این آسیب ها و تهدیدات را شناسایی کرده و ثانیا اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند .

امام جمعه شهرستان انار به وعده های الهی اشاره نمود و گفت :اگر وعده های الهی را باور کنیم یقینا راه عزت ، پیروزی و اقتدار به روی ما باز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: راه پویایی ، حفظ انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها و جهت گیری های اسلامی و حضور در تمامی صحنه ها و روحیه ی تسلیم ناپذیری در سایه ی وحدت و وفاق ملی و اطاعت از رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه است .

امام جمعه شهرستان انار با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پدر بزرگوارش با آن خفقانی که به وجود آوردند و علی (ع) را در نهایت غربت و تنهایی قرار دادند تنها کسی که از هزاران مرد قدرتمند بیرق مبارزه با ظلم و غضب و غارت را بر دوش کشید و از هدایت نبوی و سعادت علوی پاسداری کرد حضرت زهرای اطهر بود.

وی در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا باید بداند ملت ایران نه تنها از کسی و تهدیدی نمی هراسد بلکه پاسخ یاوه گویی های اورا با تمام قدرت خواهد داد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی