شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار گفت: با هدف نوسازی ناوگان اورژانس۱۱۵ انار، یک دستگاه آمبولانس به این ناوگان اضافه شد.

مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار گفت: با هدف نوسازی ناوگان اورژانس انار، یک دستگاه آمبولانس به این ناوگان اضافه شد.

به گزارش ” انارما” ،صبح امروز چهارشنبه ۲۷بهمن ماه حسن زمانی مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار در مراسم رونمایی از  این آمبولانس‌ پیشرفته جدید گفت: به منظور امدادرسانی بهتر و  به منظور عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت، یک دستگاه آمبولانس مرسدس بنز اسپرینتر ۳۱۵ برای استفاده در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ توسط دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان به مرکز اورژانس انار اضافه  شد.

وی افزود: از مهمترین امکانات آمبولانس‌ اسپیرینتر ۳۱۵ می‌توان به تجهیز این خودروها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار (MICU)، مانتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور و پالس اکسی متر اشاره کرد.

مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار گفت : این خودرو دارای موتور دیزلی هستند و از سوخت گازوئیل استفاده می‌کند و  اعتبار لازم برای تهیه این آمبولانس، ۶۰۰ میلیون تومان بود که از محل اعتبارات وزارت بهداشت کشور تامین شده است.

وی در ادامه خاطر نشان گفتنی ایست این پروژه که هزینه بیمه و پلاک آمبولانس و همچنین هزینه ۵۰ درصد ساخت طبقه های مرکز فوریت های پزشکی که شامل ( مرکز پیام،سالن هدایت عملیات های بحران)می باشد را خیر محترم “حاج محمد یدالله خلیلی” پرداخت کرده است و ۵۰درصد دیگر آن از محل بودجه های دولتی تامین شده است.

وی در پایان ضمن تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : این پروژه با حمایت دکتر اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دکتر مرتضوی رییس مرکز مدیریت حوادث رفسنجان و تمامی خیرین گرانقدر انار که در پیشرفت حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار فعالیت داشته اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

طالب حقیقت چهارشنبه 15 فوریه 2017 - 11:30 ق.ظ

ماشاالله به اکبر النچری خدا قوت

رضایی چهارشنبه 15 فوریه 2017 - 1:21 ب.ظ

تشکر تشکر تشکر خصوصا از حاج محمد خلیلی تشکر

ناشناس چهارشنبه 15 فوریه 2017 - 4:31 ب.ظ

تشکر از برادران النچری

تلاطم جمعه 17 فوریه 2017 - 9:34 ب.ظ

ان شالله کسی کارش به این ماشین نیوفته…
اللهم الشف مرضا نا..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی