شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

پارک پردیس انار به دلیل بی توجهی مسئولان شهرستان ، وضعیت بدی به خود گرفته و باتوجه به اینکه شهروندان از این پارک برای تفریح خود استفاده می کنند از این وضع ناراحت اند .

پارک پردیس انار به دلیل بی توجهی مسئولان شهرستان ، وضعیت بدی به خود گرفته  و باتوجه به اینکه شهروندان از این پارک برای تفریح  خود استفاده می کنند از این وضع ناراحت اند .

به گزارش” انارما” پارک پردیس انار واقع در بلوار آزادگان جنوبی به دلیل بی توجهی مسئولان شهرستان ، وضعیت بدی به خود گرفته  و باتوجه به اینکه شهروندان از این پارک برای تفریح  خود استفاده می کنند از این وضع ناراحت اند .

شهروندان اناری در گفتگو با انارما می گویند: بخشی از درختان پارک پردیس انار در اثر بی‌آبی و آتش زدن گیاهان از بین رفته و این پارک که آبروی شهر و محله می باشد متاسفانه چهره زشتی به آن محل داده است!!  پارک پردیس با هزینه های بسیاری ساخته شده و مسئولین فعلی شهرستان انار باید توجه بیشتری جهت نگهداری و تکمیل آن داشته باشند.

یکی از شهروندان این محله به انارما  گفت:متأسفانه شهردار و اعضای شورای شهر انار توجهی به فراهم کردن فضای مناسبی در این پارک برای شهروندان ندارند و پارک پردیس انار همچنان فاقد آب و برق و فضای سبز می باشد و چندین درختی که هم اکنون در این پارک مشهود هست با همیاری همسایه های این محل کاشته شده است .

این شهروند اناری گفت: دستگاه‌های و وسایل تفریح جهت سرگرمی کودکانی  تعبیه شده، هیچکدام در این پارک بدون رسیدگی به فضای سبز اثر بخشی ندارد.با عنایت به مراتب بالا از مسئولان محترم سازمان محیط زیست و شهرداری انار تقاضا داریم ترتیبی جهت درخت‌کاری و آبیاری و روشنایی این پارک  داشته باشند.

این شهروند گفت: همسایه های این محل از وضع به وجود آمده در این پارک گله مندند و حتی با تلاش یکدیگر و با امضا همسایه ها  نامه ای را حدود یک سال و نیم پیش در زمان فرماندر محترم سابق و رونوشت آن به اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم انار ارسال کردیم ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت واین می‌طلبد مسئولان شهرستان به‌ خصوص شهردار برای فضای سبز و قطعی آب و روشنایی پارک‌ چاره‌اندیشی کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

کوچه جنوبی 9 پنج‌شنبه 16 فوریه 2017 - 5:13 ب.ظ

سلام چند بار به شهرداری گفتیم ولی انگار نه انگار.ای کاش بزودی زود پارک پردیس آباد بشه.

شاهین پنج‌شنبه 16 فوریه 2017 - 11:53 ب.ظ

لطفاعکسهایی هم ازپارک شهرک سجادیه بگیرید که چهارساله شهرداروشورااصلا سمت شهرک نیامدند انگارنه انگارکه اینجا ادم زندگی میکنه الان که فقط سنگ وکلوخ وشیشه پیدامیشه

داماد جمعه 17 فوریه 2017 - 9:56 ب.ظ

راستمیگن به خدا جلوی خونه پدر خانممه ..مگه پارکه!!! آدم یاده بیابونای جندق میوفته…

انشاالله به زودی زود زهرا کوچولوخوب میشه شنبه 18 فوریه 2017 - 7:32 ب.ظ

شهرک سجادیه شهرک بدبخت بیچاره ها است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی