شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت: آشتی ملی را کسانی مطرح می‌کنند که سال ۸۸ اعلام کردند، رأی مردم و نتیجه انتخابات را قبول ندارند و قدرت خود را با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی در کف خیابان‌ها به نمایش گذاشتند.

امام جمعه انار گفت: آشتی ملی را کسانی مطرح می‌کنند که سال ۸۸ اعلام کردند، رأی مردم و نتیجه انتخابات را قبول ندارند و قدرت خود را با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی در کف خیابان‌ها به نمایش گذاشتند.

به گزارش ” انارما” ،حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تأثیر دین و ارزش‌های متعالی اسلام در جامعه اظهار داشت: هر چقدر دین و ارزش‌های متعالی اسلام در جامعه بیشتر باشد به طور قطع فسادها هم کم خواهد بود.

امام جمعه انار خاطرنشان کرد: بی توجهی، سبک شمردن دین، بدعت‌ها و غلو کردنها از آسیب‌های خطرناکی است که دین را تهدید می‌کند.

منتظری حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد تجلیل قرار داد و گفت: در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور باشکوه و گسترده امت اسلامی ایران گویای وحدت و انسجام ملی و هراس‌ناپذیری از دشمنان و پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای است.

 وی با اشاره به موضوعی که اخیراً از سوی کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، بیان داشت: موضوع آشتی ملی مدتی است از سوی کسانی که در فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۸۸ نقش داشتند، مطرح می‌شود.

منتظری گفت: این‌ها میگویند، آشتی با کسانی انجام شود که سال ۸۸ اعلام کردند، رأی مردم و نتیجه انتخابات را قبول ندارند و قدرت خود را با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی در کف خیابان‌ها به نمایش گذاشتند و بیش از هشت ماه با مردم و نظام اسلامی جنگیدند و بیش از ۲۲ نفر از بهترین فرزندان ملت را شهید کردند.

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: آن‌ها توقع دارند، ملت ایران با سران فتنه و لشکر آنها آشتی کنند که پاسخ قاطع آنها را رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند و ملت ما با اینها قهرند و هرگز آشتی نخواهند کرد.

وی با تشکر از اداره ارشاد اسلامی و مؤسسات قرآنی شهرستان انار ادامه داد: به مناسبت هفته قرآن و عترت نمایشگاه با شکوهی در حسینیه سیدالشهداء محله پایین شهرستان انار برگزار شد که حاصل زحمات و خدمات مؤسسات قرآنی شهرستان انار است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی