جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

طباطبائی فرماندار انار  از مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و …) بازدید کرد.  به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار ،  ۳۰ بهمن ماه و با توجه به بارندگی  روزهای گذشته طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون فرماندار و روسای […]

 طباطبائی فرماندار انار  از مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و ...) بازدید کرد.

 به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار ،  ۳۰ بهمن ماه و با توجه به بارندگی  روزهای گذشته طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون فرماندار و روسای ادارات مرتبط باحضور در مسیر رودخانه های فصلی منتهی به شهرستان انار اعم از (بند میشینگ ،انار رود ،پخش سیلاب بیاض و …) از پروژه های ساخته شده توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید بعمل آورده و ضمن برآورد عملکرد این پروژه ها در بارندگیهای اخیر با مسئولین مرتبط و مسئول جهت مقابله با وقوع سیل و جلوگیری از ایجاد خسارت احتمالی  برای روستاهای شهرستان اتخاذ تصمیم و تبادل نظر نمودند.

لازم بذکر است که در پی بارشهای اخیر، کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش بوده و تمهیدات لازم طی جلساتی در فرمانداری انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

دوستدار طبیعت یکشنبه 19 فوریه 2017 - 8:46 ق.ظ

احداث این بندهای خاکی واقعا که خیلی مفید است : ۱- جلوگیری از سیل و طغیان رودخانه ها ۲- نفوذ آب به زیرزمین به مرور زمان و تقویت آبهای زیرزمینی و پوشش گیاهی منطقه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی