سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

معاون اداره فرهنگ و ارشاد انار گفت: زمان برگزاری اولین نمایشگاه قرآن و عترت تا شنبه هفتم اسفند ماه تمدید می‌شود.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد انار گفت: زمان برگزاری اولین نمایشگاه قرآن و عترت تا شنبه هفتم اسفند ماه تمدید می‌شود.

به گزارش ” انارما” سیدحسین جعفری معاون اداره فرهنگ و ارشاد انار در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت انار گفت: با توجّه به درخواست مخاطبان و تقاضای جمعی از علاقه مندان، براساس تصمیماتی که با مسئولان اجرایی نمایشگاه گرفته شد، این نمایشگاه تا شنبه هفتم اسفندماه تمدید می‌شود.

همچنین عصمت قدیری مسئول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت موسسه قرآن و عترت جامعه القرآن الکریم انار در طرحی جالب اقدام به برگزاری آموزش قرآن به شیوه مکتب خانه های قدیم نموده و از اساتید قدیمی و برجسته شهرستان در این آموزش دعوت کرده است.

قدیری افزود: این غرفه مورد استقبال خوب علاقمندان و قران دوستان واقع شده و حضور مدرسین قدیمی قرآن در محل نمایشگاه برای تدریس جاذبه خاصی ایجاد کرده است. وی خاطر نشان کرد: آموزش قرآن در این غرفه  عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ توسط دو پیسکسوت قرآنی خانم ها بی بی زهرا هاشمی با بیش از ۸۰ سال سن ، بی بی فاطمه هاشمی ۷۵ سال و آقای احمد گنجی با ۷۰ سال سن برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند عصرها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ شب از نمایشگاه قرآن وعترت ( در محل حسینیه محله پایین انار واقع در خیابان شریعتی) دیدن کنند.

در حاشیه این نمایشگاه شامگاه شنبه ۳۰ بهمن ماه یک مادر و فرزند اهل تسنن با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار  به مذهب حقه شیعه تشرف یافتند.

 

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی