پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

امام جمعه انار گفت: اینکه دولتمردان در بسیاری از موضوعات و مشکلات کنونی کشور مانند موضوع ریزگردها به جای چاره اندیشی برای حل آن ، تقصیر ها را به گردن دولت احمدی نژاد می اندازند کار درستی نیست…

امام جمعه انار گفت: اینکه دولتمردان در بسیاری از موضوعات و مشکلات کنونی کشور  مانند موضوع ریزگردها به جای چاره اندیشی برای حل آن ، تقصیر ها را به گردن دولت احمدی نژاد می اندازند کار درستی نیست…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان انار به توصیه اسلام مبنی برجلوگیری ازفساد در جامعه اشاره نمود وگفت:یکی از توصیه های اسلام در زمینه جلوگیری از افزایش فساد در جامعه کنترل غرایز است که جلوی مفاسد و طغیان گری ها را میگیرد.

وی در خطبه دوم به سخنان  اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد رخ داد حوادث طبیعی در مناطقی از کشور گفت:اینکه هروقت مشکلی در کشور پیش آمد ما مسئولیت آن را متوجه گذشتگان بکنیم درست نیست و این کار باعث باز شدن گره مشکلات نخواهد شد.

منتظری تصریح کرد: اینکه دولتمردان در بسیاری از موضوعات و مشکلات کنونی کشور  مانند موضوع ریزگردها در خوزستان به جای چاره اندیشی برای حل آن ، تقصیر ها را به گردن دولت احمدی نژاد می اندازند کار درستی نیست چرا که این باعث میشود دولت های آینده هم همین رفتار را با دولتمردان کنونی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان انار شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و افزود:حضرت فاطمه زهرا(س) برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمامی قرن ها و عصر هاست که پیامبر اکرم فرمود:(( فاطمه سیده و سرور همه ی زنان عالم است))

خطیب جمعه انار در ادامه با انتقاد از عدم برگزاری مراسمات عزاداری در حسینیه های شهرستان انار در ایام فاطمیه گفت: چرا واقعا در حسینیه ها در این ایام نورانی مجلس برگزار نمیشود ،آیا این حسینیه ها فقط ساخته شده برای عزاداری در  دهه اول محرم؟

وی با بیان اینکه در این هفته منتهی به شهادت حضرت زهرا (س) باید شاهد برگزاری مراسمات عزاداری در نقاط مختلف شهر باشیم افزود:در هیئت های عزاداری ،مساجد ، خیابان ها و مغازه ها با نصب پرچم های تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) ، قدردان این ایام باشیم .

وی افزود:مردم مومن و شهید پرور انار امسال در سالروز شهادت اولین شهیده گمنام تاریخ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان سه شهید گمنامند که بعد از وداع با آنان در شب شهادت حضرت زهرا(س)، روز پنجشنبه از مقابل حرم مطهر امامزاده محمدصالح تشییع خواهند شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت:شهیدان گمنام دو فضیلت دارند اول شهادت دوم گمنامی که هر کدام از این دو فضیلت آنهارا درمسابقه معنویت به درجات عالی نائل کرده است.

وی به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شهدای گمنام اشاره نمود و گفت:شهیدان گمنام کسانی هستند که در راه دفاع از اسلام و قرآن و ملت بزرگ ایران در راه دفاع از عدالت و حقیقت و ارزشها مبارزه کردند و راه گمنامی را خود انتخاب کردند اما در نزد خداوند و ملائکه الهی مشهور و معروفند.

 

امام جمعه انار به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه برادران و خواهران اشاره نمود وگفت:امروز در بسیاری از ادارات و نهاد ها مانند دستگاه قضایی کشور ،دانشگاه ها ،آموزش و پرورش ، نمایندگی های عقیدتی سیاسی و سایر دستگاه ها نیاز به تحصیل کردگان علوم حوزوی دارند که با تشویق فرزندان به ثبت نام در حوزه های علمیه ، آینده درخشان وبا سعادت آنهارا تضمین نمایید.

وی هفته امور تربیتی را گرامی داشت و افزود :آموزش بدون پرورش وتربیت موجب تخصص بدون تعهد و گاهی خسارتهای جبران ناپذیر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

دهه فجر جمعه 24 فوریه 2017 - 9:24 ب.ظ

راست گفتن تا پنجاه سال دیگه هم دولت قبل مقصره خخخخخخ

علی شنبه 25 فوریه 2017 - 12:46 ق.ظ

آره هرکی گفته راست گفته هنوزباید تا سالهای سال تاوانشو پس بدیم…یا که شما نمیفهمین یا خودتونو زدین به اون راه

تقی اوتراش یکشنبه 26 فوریه 2017 - 9:46 ب.ظ

ادارات رو تعطیل کنید ما میر یم عزاداری. در ضمن اوناییکه هورالهویزه رو خشک کردن و نفت رو دادن بابک زنجانی جواب بدن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی